Jump to content

RSSR nye regnummere


nelson

Recommended Posts

RSSR :blush: men alikevel.....jeg var en av de 700 ett eller annet som måtte sende inn bekreftelse brev!

Nå kunne de ikke finne meg i systemet!

Jeg nyregistrerte meg hos småbåtregisteret like før RSSR tok over!

Nå kan de ikke finne nummeret mitt da i basen :rolleyes:

 

Jeg betaler ikke for registrering en gang til det har de fått klar beskjed om!

Og jeg kommer selvfølgelig til og bruke de gamle skiltene mine!

Er det reklamen på skiltene som koster 100,- i året :confused: bare spør jeg....

Redigert av bastard30000 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Bestillte erstatningsnumre til alle tre båtene mine fra det gamle registeret og mener da bestemt at jeg ikke betalte noe som helst for det. Likevel gikk de med overskudd. Nå derimot, er skiltene rene reklameplakaten med web adresse og alt - og vi må endatil betale for å få lov til å utsmykke båten med denne reklameplakaten. Nei, blir nok frem med saksa også for min del, hvis den tid skulle komme. Hmf!

vi synes nå det er kjekt med redningsselskapet

når vi treng hjelp, det kan vel ikke være so tungt

å gi en liten honnør? :smiley:

 

barx

Link to post
Share on other sites

De finner meg fortsatt ikke og sier at mitt registreringsnummer ikke fulgte med over til dem!

Dette var i allefall ikke dems sin feil! :rolleyes:

Merkelig syns jeg for jeg fikk tilsendt et brev med svarkonvolutt og det hele som jeg sendte i retur!

 

Jeg var en av de som ikke kunne bekrefte online!

Får vel fakse over brevet jeg fikk av dem da så kan dem se det med egne øyne!

 

PS! Er det flere som har hatt trøbbel! :confused:

Link to post
Share on other sites

Har ikke spurt de om noe. Men If har overtatt rollen som Småbåtregister har jeg merket meg. Slagskipet er igjen blitt 86 fot :crazy: Gid det var så vel :cryin: Jeg gidder ikke mere jeg.

Slutt over og ut. Heretter skal jeg egne tiden min for retten til å bli begravd i båten. Ja til

gjeninnføring av gravhauger !

Link to post
Share on other sites

PS! Er det flere som har hatt trøbbel! :confused:

Vet ikke enda! Får se om ett år. Fikk avslag på søknad om utsettelse.

Min datter har aldri eid båt, men valgte å fortsette å stå i registeret da hun ble forespurt. Venter spent til neste år når ny avgift blir sendt ut og hun antagelig får tilgang på reg.nummeret på "båten sin". Skal bli morro å se hvem som har registrert båt i hennes navn.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...