leohrvik Startet 21.Februar.2014 Link til dette innlegget Startet 21.Februar.2014 Jeg vurderer å lage mesan på min 27 fots Mørebas sjark. Det er vel ikke noen som har tegning av ei mesan mast? Sitér dette innlegget Link to post
Stormblåst Svart 22.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2014 Skal du lage den selv? Trur ikkje det finns noen standard tegninger for mørebas sjark,dei fleste er nok laget på lokale smier/verksteder. Sitér dette innlegget Link to post
leohrvik Svart 22.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2014 Tenkte jeg skulle lage selv ja. Er det noen som har tegning av ei mesanmast? Sitér dette innlegget Link to post
NorWolf Svart 23.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2014 Har mesanmast til Mørebas 24 fot, det er vel stort sett samme båten bare litt kortere, den er i alu og er nok hjemmesveiset eller produsert på verft. Ligger desverre under snøen nå så jeg kan ikke ta mål, mangler også gaffelen og bommen så jeg vet ikke om det kan være så mye hjelp i det. Sitér dette innlegget Link to post
leohrvik Svart 23.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2014 Ok. Skulle tro det stort sett var det samme ja. Er igrunn tykkelse og høyde på selve masta samt lengden på bommen jeg er ute etter. Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 23.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2014 Se på finn kode 42422542 er det en sånn du ser etter Sitér dette innlegget Link to post
leohrvik Svart 23.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2014 Akkurat noe sånn jeg ser etter ja. Du har vel ikke tegninger av den? Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 23.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2014 Jeg kan spørre eieren om han har de Sitér dette innlegget Link to post
leohrvik Svart 24.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2014 Flott Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 26.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2014 Hei han hadde ikke teininger til mesanmasten han hadde kjøp den hos Viknes Sitér dette innlegget Link to post
leohrvik Svart 1.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2014 Ingen som sitter på tegning av ei mesanmast som de vil dele? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.