Jump to content

Hvor sys det kalesjer til båt i bergenomeng til en fornuftig pris

Regal 233 xl

Recommended Posts

• 1 år senere...

Jeg har kalesje fra Hauge produkter i Bergen. Ca 18000,-. kostet den, med bøyler. Henger som en fille bak enda de var på plassen og målte, ikke stram nok over sideåpningene for der blir det vanndam. De var selvsagt og så på dette og ingen synlig vilje til å få orden på det, etter en masse mailer gadd jeg ikke mer og bruker denne fillen til eg må ha ny igjen. Tar nok et bredere søk neste gang ja.

Ser jo helt for jæv... ut.Hvorfor reklamerer du ikke.Jeg hadde og kalesje fra hauge på min forige båt.Den var også dårlig tilpasset.bestilte ny fra HH.Mye bedre,men ikke helt thight den heller...

mvh.beuty of aqua

achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32

Joda jeg reklamerte og de var og så på resultatet sitt, ingenting skjedde bortsett fra en masse mailer og bortforklaringer. De trenerte dette så lenge at jeg ba de om å ryke å reise (i diplomatiske ordelag). Håper kalesjen ikke har evig liv så jeg får et påskudd til å få folk med yrkesstolthet til å sy ny til meg.

Har jo fått veldig mange spørsmål fra båtfolk i havner og nærmiljø om hvem det er som har laget denne fillen, bare peker mot logoen jeg . Mye hoderisting, og kommentarer ja.

Har fått fikset en del glidelåser hos hauge og arbeidet var veldigt bra, men sånn som den kalesjen din ser ut så sjønner jeg at du ikke er fornøyd og dette kan du ikke godta.

Men var hos Fana seilmaker og fikk sydd en havne kalesje til båten. Den er jeg veldigt fornøyd med, blei levert på både tid og avtalt pris. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...