sthi Startet 25.Februar.2014 Link til dette innlegget Startet 25.Februar.2014 noen som vet om det er vippegiver eller stavgiver til denne båten? er en fabrikkbygget båt fra 1987 med volvo penta Sitér dette innlegget Link to post
sigmundh Svart 26.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2014 I min båt fra 1988 med en tank er det s tavgiver. Men jeg vet ikke om det er originalt da båten er et selsvbygge jeg ikke har bygget. Sitér dette innlegget Link to post
sthi Svart 26.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2014 ok. var en annen båt fra også 1988 men denne hadde vippegiver.. skal bytte instrumentet så hadde vært greit å få riktig intrument :) har sendt forespørsel til nordan på evje men ingen svar foreløpig.. Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 26.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2014 Kan du ikke bare sjekke? På min Summer Family sitter giveren under en luke under sittebenken på abortdebatten side. Enkel å ta ut. Min giver er av vippetypen. Sitér dette innlegget Link to post
windy26 Svart 26.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2014 ja vippetypen , er orginal fra produsent på min 1988 modell Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.