BMW X1 Startet 26.Februar.2014 Link til dette innlegget Startet 26.Februar.2014 (redigert) Har kjøpt meg nye teakplater som jeg skal montere på båten, teakplatene er ferdig tilpasset så jeg skal kun lime de. Fulgte med noe lim som heter Sabatack 750 xl, noen som har brukt dette tidligere? hvilken temperatur bør det være ute ved montering? Bør jeg bruke noe annet lim som fungerer med lave temperaturer på Sunnmøre. Redigert 26.Februar.2014 av bmw316 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bmwx1xdrive25d Svart 26.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2014 Kjenner ikke limet, men fulgte det med vil jeg tro det fungerer bra. Ellers er det uberviktig at det er rent, og fettfritt der du skal lime. Personlig har jeg faktisk brukt rutelim til bil, som sitter som f.... Dette var dog ikke på tre, så er ikke sikker det vil fungere på det. Ville brukt det som fulgte med om det er nok da:) Sitér dette innlegget Hvis jeg føler for å trene, legger jeg meg bare ned, og venter til det går over... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.