Fredrik T Startet 27.Februar.2014 Link til dette innlegget Startet 27.Februar.2014 Hei ny på forumet her har kjøpt meg Apollo 30. Driver og pusser opp båten innvendig, og lurte på om noen har bilder av båten innvendig? Lurer på om det skal være støtter i båten mellom flybridge og gulvet? det som er der nå ser ikke orginalt ut. setter pris på om noen kan hjelpe meg med dette Sitér dette innlegget Link to post
Gespen Svart 27.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2014 Har du sjekket googel for bilder? Vet at lars o og sf har hatt eller har apollo 30 kansje de vet noe. Sitér dette innlegget Link to post
Lars O Svart 27.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2014 (redigert) Velkommen til Båtplassen :-) Mest sannsynlig er det min gamle båt, i følge bosted......... De er ikke originale, men står der de skal i følge tegninger. Om det ikke er min gamle, har jeg masse bilder av prosessen Lars O Redigert 27.Februar.2014 av Lars O (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fredrik T Svart 28.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2014 Hei lars det er din gamle båt det er snakk om. har du mulighet til og sende meg bilder av prosessen hadde vært kult og sett litt hvordan det var gjort Sitér dette innlegget Link to post
Lars O Svart 28.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2014 (redigert) Lager en minnepenn til deg, plutselig ;-) De tegningene Gespen viser- ligger i kofferten som fulgte båten. Lars O Redigert 28.Februar.2014 av Lars O (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fredrik T Svart 28.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2014 det hadde vært supert tenkte og ta en tur til båten i helgen og hente kofferten med tegningene. takker lars Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.