Jump to content

Montering av DAB radio i båt

Fausken

Recommended Posts

Drev å søkte litt rundt på nettet før eg kjøpte meg DAB radio i båten min for å finne ut korleis folk hadde løyst "antenneproblemet" uten at eg eigentleg fann nokon gode løysninger. Menn så fann eg ei løysning så fungerte veldig godt for mitt vedkomende, så då tenkte eg at eg kunne lage ein liten tråd her inne i tilfelle nokon andre sitter å lurer på det samme.

Kjøpte meg eg Pioneer DAB+ cd spiller som eg monterte i båten min i dag (viknes 880). Har sett at fleire ikkje har brukt den medfølgende antennen og kjøpt ein separat antenne. Dette gjorde ikkje eg. Vanlig vis slik de blir montert i en bil limer du den antennen som følger med i frontruta og så skal den sorte delen av antennen limest mot A-stolpen (jord). Å dette blir ikkje like enkelt å gjere i ein båt. Så slikt løyste eg problemet:

Tok ei ledning og avmantla ca 2 cm av enden på den, så la eg den mot den delen av antennen som skal limest mot a-stolpen og la den dobbelt over lederen å limte sammen.

bilde

Så avmantla eg ein del av den ledningen som går til minus på cdspilleren å loddet fast andre enden av ledningen eg festet i antennen .

bilde

Så limte eg antennen fast på insiden av taket i cabinen.

bilde

Dette fungerte vertfall veldig bra hos meg og eg har utmerket signal på radioen min! Håper det kan hjelpe nokon andre også!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...