Erica100 Startet 28.Februar.2014 Del på Facebook Startet 28.Februar.2014 Noen som har erfaring med takstmann på båt, hva koster det ca ? Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Du finner dem her : http://knbf.no/takstmenn.php. Usikker på pris, men tror du må regne en tusenlapp eller to (dette er egentlig bare vill gjetting). Jeg har vært borti takstmann en gang. Det var en seilbåt jeg vurderte å kjøpe, men var i tvil om noen sprekker rundt kjølinfestning, og om det kunne være noe alvorlig, og om båten hadde vært grunnstøtt. Selger skaffet da takstmann for å dokumentere båten, men med dokumentet fra ham i hånd var jeg akkurat like i tvil, jeg opplevde det som overfladisk svada, så jeg valgte å ikke kjøpe selv om takstmann sa at båten var OK. Som kjøper opplevde jeg mao takstmann som bortkastede penger, men som selger er det kanskje noe å hente for å ha "ryggen fri" ?? Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Erica100 Svart 28.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 :) var i kontakt med Norske sjø, og de forlangte en takst på båten for å kunne gi kasko forsikring da båten er over 25 år, så det er egentlig derfor jeg trenger en takstmann :) Sitér dette innlegget Link to post
Erica100 Svart 28.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Var ingen takstmenn i Bergensområdet der :( Noen som vet om noen? Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Er mange rundt Bergen..... Sitér dette innlegget Link to post
Erica100 Svart 28.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Er nok dessverre stor forskjell på BESIKTIGELSESMENN & takstmenn, men viss noen vet om noen i Bergensområdet, blir jeg glad for feedback :) Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Her er rette mann: Thorvald Haarberg+47 90042220thorhaar(at)online.no Med mine beste anbefalinger. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.