fredrik123 Startet 28.Februar.2014 Link til dette innlegget Startet 28.Februar.2014 Hei. er det noen her som kan gi meg et svar på ca hvor gammel motoren som er avbildet er? Har mariner hatt forskjellige deksler igjennom tidene? Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 28.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2014 Uten bilde så tippe eg 26 år Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Benji Svart 28.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2014 fredrik123 skrev On 28.2.2014 at 18.07: Hei. er det noen her som kan gi meg et svar på ca hvor gammel motoren som er avbildet er? Har mariner hatt forskjellige deksler igjennom tidene? Vansklig uten bilde, men om du skriver hva slags fabrikat, og hva du ev finner av identifikasjon på den. Typebetegnelse, kanskje også ett serienr, da er jeg rimlig sikker på at du for gode svar. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.