Jump to content

Edit History

DieselDahl

DieselDahl

Bravo One kommer i tre forskjellige utvekslinger. 1,65:1  1,50:1 og 1,36:1

Merkingen sitter på babord side av øvre girhus i dekalet og begynner med f.eks 1.50R 0W250000

Altså 1,50 høyregående og det siste er serienummer. I tillegg er U-joint'en på inngående aksel merket med en bokstav: C=1,65    F=1,50  og H=1,36

Dette er altså slått inn i den delen av universalleddet som går inn i drevet. Hvis drevet er skrudd på og byttet deler kan dette ha blitt satt over fra et annet drev og da vet man ikke om det stemmer. Det kan også ha blitt byttet hus.....

Jeg vet ikke hvor lett det er å se tannhjulene når du åpner lokket på toppen av drevet men der er utvekslingen 23:30 for 1,65   27:32 for 1,50 og 27:29 for 1,36 (altså en oppgiring!)  Utveksling i undervannshuset er 19:15 på Bravo one.

DieselDahl

DieselDahl

Bravo One kommer i tre forskjellige utvekslinger. 1,65:1  1,50:1 og 1,36:1

Merkingen sitter på babord side av øvre girhus i dekalet og begynner med f.eks 1.50R 0W250000

Altså 1,50 høyregående og det siste er serienummer. I tillegg er I-joint'en på inngående aksel merket med en bokstav: C=1,65    F=1,50  og H=1,36

Dette er altså slått inn i den delen av universalleddet som går inn i drevet. Hvis drevet er skrudd på og byttet deler kan dette ha blitt satt over fra et annet drev og da vet man ikke om det stemmer. Det kan også ha blitt byttet hus.....

Jeg vet ikke hvor lett det er å se tannhjulene når du åpner lokket på toppen av drevet men der er utvekslingen 23:30 for 1,65   27:32 for 1,50 og 27:29 for 1,36 (altså en oppgiring!)  Utveksling i undervannshuset er 19:15 på Bravo one.



×
×
  • Create New...