celia Startet 30.Mars.2005 Del på Facebook Startet 30.Mars.2005 Jeg vet at det i reglementet står sesong fra 1.april, men slik været er nå om dagen burde det gå an å få skrudd på vannet slik at vi som kan tenke oss litt lenger båtsesong kunne få begynt. Dette ville også forhindre den trafikken som blir i båthavna. Det kan også hjelpe på det stresset transportfirmane har med å løfte ut alle over en kort periode. Hvordan virker dette ellers i landet der det er temperatur for slikt på denne tida? Kanskje om flere sender en mail til: post@kristiansand-havn.no Sitér dette innlegget Link to post
Hanto Svart 30.Mars.2005 Del på Facebook Svart 30.Mars.2005 Du er ikke den eneste som venter! settes vannet på til fredag altså? Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 30.Mars.2005 Del på Facebook Svart 30.Mars.2005 Jeg vet at det i reglementet står sesong fra 1.april, men slik været er nå om dagen burde det gå an å få skrudd på vannet slik at vi som kan tenke oss litt lenger båtsesong kunne få begynt. Dette ville også forhindre den trafikken som blir i båthavna. Det kan også hjelpe på det stresset transportfirmane har med å løfte ut alle over en kort periode. Hvordan virker dette ellers i landet der det er temperatur for slikt på denne tida? Kanskje om flere sender en mail til: post@kristiansand-havn.no <{POST_SNAPBACK}> Hvorfor tar du ikke en tur ned på båthavnkontoret og tar en liten (h)alvorsprat med de. Kan ikke skjønne at dette ikke kunne la seg gjøre, som du sier er vårpussen igang for lengst. JOH Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 30.Mars.2005 Del på Facebook Svart 30.Mars.2005 I Drøbak løser vi problemet med vann fra toalettene, altså innekraner, til vannet skrues på ute. Ellers er det nå varmegrader i Drøbak..hele døgnet....er det ikke det på SOLKYSTEN!!! Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
celia Svart 30.Mars.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mars.2005 I Drøbak løser vi problemet med vann fra toalettene, altså innekraner, til vannet skrues på ute. Ellers er det nå varmegrader i Drøbak..hele døgnet....er det ikke det på SOLKYSTEN!!! Jo, varmegrader har vi, men toalett i havna er luksus. Glemte å si at jeg har gått å trådd i hele påska. Dette går bare ut over helsebudsjettet. Ellers en oppfordring til alle: IKKE GLEM Å RYDDE PÅ PLASSEN ETTER SJØSETTING! Sitér dette innlegget Link to post
eXpence Svart 30.Mars.2005 Del på Facebook Svart 30.Mars.2005 Jeg vet at det i reglementet står sesong fra 1.april, men slik været er nå om dagen burde det gå an å få skrudd på vannet slik at vi som kan tenke oss litt lenger båtsesong kunne få begynt. Dette ville også forhindre den trafikken som blir i båthavna. Det kan også hjelpe på det stresset transportfirmane har med å løfte ut alle over en kort periode. Hvordan virker dette ellers i landet der det er temperatur for slikt på denne tida? Kanskje om flere sender en mail til: post@kristiansand-havn.no De satt nå i alle fall på strømmen FØR tiden i år!! Ikke værst bare det! Sitér dette innlegget Link to post
`MINA' Svart 31.Mars.2005 Del på Facebook Svart 31.Mars.2005 Kr.sand havnevesen er tydeligvis ikke de raskeste på denne fronten. Har hatt dette vannproblemet i mange år her. Hver vår det samme problemet. Men i år venter jeg på uteliggerene på båtplassen min. De ble tatt av stormen i år. Havnevesenet regner ikke med å fikse dette før senest i midten av mai GeV Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
Erik Svart 31.Mars.2005 Del på Facebook Svart 31.Mars.2005 I havna vår kom vannet på i Påsken, selv om det faktisk fortsatt er nattefrost av og til (senest i natt). Har også tilgang til både kaldt og varmt vann på husveggen i klubbhuset hele året, men det er nå mye lettere med slange som rekker frem til båten, ikke minst når man skal fylle tanken Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Fru Charente Svart 31.Mars.2005 Del på Facebook Svart 31.Mars.2005 Vi har heller ikke vann på brygga ennå men vi løser problemet med å skjøte slanger fra utekrana på klubbhuset, og da kan vi i tur og orden få brukt vann til vasking og fylling av vanntanker. Problemet for oss er at vannet settes på av kommunen og de bruker kalender og ikke termometer for åpning. Har samme problem om høsten, vannet stenges for tidlig. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 31.Mars.2005 Del på Facebook Svart 31.Mars.2005 de bruker kalender og ikke termometer for åpning. <{POST_SNAPBACK}> Mitt inntrykk er at det er ganske vanlig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.