Jump to content

Vann!! Kristiansand Havn opplagsplasser

celia

Recommended Posts

:cryin: Jeg vet at det i reglementet står sesong fra 1.april, men slik været er nå om dagen burde det gå an å få skrudd på vannet slik at vi som kan tenke oss litt lenger båtsesong kunne få begynt. Dette ville også forhindre den trafikken som blir i båthavna. Det kan også hjelpe på det stresset transportfirmane har med å løfte ut alle over en kort periode. Hvordan virker dette ellers i landet der det er temperatur for slikt på denne tida?

Kanskje om flere sender en mail til: post@kristiansand-havn.no

:cryin: Jeg vet at det i reglementet står sesong fra 1.april, men slik været er nå om dagen burde det gå an å få skrudd på vannet slik at vi som kan tenke oss litt lenger båtsesong kunne få begynt.  Dette ville også forhindre den trafikken som blir i båthavna.  Det kan også hjelpe på det stresset transportfirmane har med å løfte ut alle over en kort periode.  Hvordan virker dette ellers i landet der det er temperatur for slikt på denne tida?

Kanskje om flere sender en mail til:  post@kristiansand-havn.no

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorfor tar du ikke en tur ned på båthavnkontoret og tar en liten (h)alvorsprat med de.

Kan ikke skjønne at dette ikke kunne la seg gjøre, som du sier er vårpussen igang for lengst.

JOH

I Drøbak løser vi problemet med vann fra toalettene, altså innekraner, til vannet skrues på ute.

Ellers er det nå varmegrader i Drøbak..hele døgnet....er det ikke det på SOLKYSTEN!!!

Jo, varmegrader har vi, men toalett i havna er luksus.

Glemte å si at jeg har gått å trådd i hele påska. Dette går bare ut over helsebudsjettet.

Ellers en oppfordring til alle: IKKE GLEM Å RYDDE PÅ PLASSEN ETTER SJØSETTING!

Jeg vet at det i reglementet står sesong fra 1.april, men slik været er nå om dagen burde det gå an å få skrudd på vannet slik at vi som kan tenke oss litt lenger båtsesong kunne få begynt. Dette ville også forhindre den trafikken som blir i båthavna. Det kan også hjelpe på det stresset transportfirmane har med å løfte ut alle over en kort periode. Hvordan virker dette ellers i landet der det er temperatur for slikt på denne tida?

Kanskje om flere sender en mail til: post@kristiansand-havn.no

De satt nå i alle fall på strømmen FØR tiden i år!! Ikke værst bare det! :smiley::yesnod:

Kr.sand havnevesen er tydeligvis ikke de raskeste på denne fronten. Har hatt dette vannproblemet i mange år her. Hver vår det samme problemet.

Men i år venter jeg på uteliggerene på båtplassen min. De ble tatt av stormen i år. Havnevesenet regner ikke med å fikse dette før senest i midten av mai :crazy::cryin::headbang:

GeV

Mvh

`MINA`

Vi har heller ikke vann på brygga ennå men vi løser problemet med å skjøte slanger fra utekrana på klubbhuset, og da kan vi i tur og orden få brukt vann til vasking og fylling av vanntanker.

Problemet for oss er at vannet settes på av kommunen og de bruker kalender og ikke termometer for åpning.

Har samme problem om høsten, vannet stenges for tidlig.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...