Second Wind Startet 3.Mars.2014 Link til dette innlegget Startet 3.Mars.2014 Har Nexus NX2 instrumenter (server, logg, vind, multifunksjon display og PC kobling) på min seilbåt fra 2002. Etter relativ nærgående lyn nedslag i sommer får jeg en intermitterende feil der Error 3 (som betyr manglende data) vises på blanke skjermer. En restart kan fikse problemet i noen minutter før feilmelding kommer tilbake. Jeg kan ikke se noen løse ledninger. Noen tips? Det er vel mest sannsynlig at feilen ligger i serveren? Har Nexus noen form for support i Norge etter Garmin kjøpte de opp? Noen anbefalinger når det gjelder båtelektronikk verksted i Stavangerdistrikt? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørkski Svart 3.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2014 Jeg fikk samme feilmelding, det viste seg å være en dårlig forbindelse kombinert med fukt. Har du prøvd å kople bare et instrument av gangen til serveren, for på den måte isolere feilkilden. Hvis du er sikker på at det er serveren så jeg en ny server på finn.no til 2000,- Sitér dette innlegget Link to post
Second Wind Svart 4.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2014 Takk Bjøkski. Jeg vil prøve å koble bare et instrument om gangen til helgen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.