rsakse Startet 3.Mars.2014 Link til dette innlegget Startet 3.Mars.2014 Hei. Holder på med en Hanto 22. Trenger alu vinduslister til den. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det. Takker for svar Rsakse Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 3.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2014 Ville hørt med disse. Forgjengeren til firmaet har laget mye av det som ble brukt på norske båter tidligere. http://www.ertec.no/88/fritidsbat Sitér dette innlegget Link to post
rsakse Svart 4.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2014 Takk skal du ha Janoho, jeg fikk en gledelig tlf i dag så nå er jeg eier av komplett nytt sett til båten. Mvh rsakse Sitér dette innlegget Link to post
Fjord21DC Svart 4.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2014 Hei, var det Ertec som leverte? Fikk du metervare? Pris? Har lenge vært på utkikk etter alulister til vindskjerm! Ertec sa til meg at de ikke hadde metervare til privatpersoner.. Har du bilde av listene/ vindskjerm? Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 5.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2014 Flott at det ordnet seg Sitér dette innlegget Link to post
rsakse Svart 26.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 Hei Norcem 2. Beklager at jeg ikke har svart før, men har vært utenlands. Nei de er kjøpt av en kar som begynte på et prosjekt for mange år siden. Så skjedde det som av og til skjer. Fam. problemer og prosjektet stoppet opp. Henter de i morra, og er orginale til båten. Sitér dette innlegget Link to post
rsakse Svart 27.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2014 (redigert) Det er her de er laget Norcem 2. Firmaet eksisterer i dag også. http://www.apsas.no/ Redigert 27.Mars.2014 av rsakse (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fjord21DC Svart 27.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2014 Takk, sjekker også med disse.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.