valvolainen Startet 5.Mars.2014 Link til dette innlegget Startet 5.Mars.2014 (redigert) Noen som vet om det er alternativer til "ms skjærhalden" i østfolds skjærgård for ca. 40 personer noen timer i juli? Har prøvd å lete litt, men finner ingen alternativer. Med skipper:=) Redigert 5.Mars.2014 av valvolainen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 5.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2014 (redigert) Noen som vet om det er alternativer til "ms skjærhalden" i østfolds skjærgård for ca. 40 personer noen timer i juli? Fergerederiet som trafikkerer Vikane / Hankø har en charterbåt som kanskje kan passe dine spesifikasjoner. Hankø-Fergen. 69 33 25 33 Vikanekroken 1, 1621 Gressvik Redigert 5.Mars.2014 av Flid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
fernanda Svart 7.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2014 Dersom du kan ta det i Tønsberg, Nøtterøy, Tjøme skjærgården, anbefaler jeg http://www.smaviken.no/ Har benyttet disse til flere turer. God service, blide ansatte, og bra tur i Vestfolds fineste skjærgård... :-) Fernanda Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
valvolainen Svart 7.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2014 Takker for svar:) Får ringe litt! Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 7.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2014 Er dette marked for? Hadde gjerne kjørt litt charter med inntil 10 personer for en slump penger jeg;-) Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 7.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2014 Skal du kjøre passasjerer er det en haug med papirer som må i orden først er jeg redd... Kk Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 8.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2014 (redigert) Naboen kuttet ut. Kostet like mye å holde sertifikatene i orden som han fikk inn av kroner i løpet av sommeren. Han gadd ikke konkurere mer med dem som drev uklassifisert charter. Redigert 8.Mars.2014 av Mariell (see edit history) Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.