sjagen Startet 8.Mars.2014 Link til dette innlegget Startet 8.Mars.2014 Jeg må bytte anode på en Lewmar 185TT thruster, men finner ingen forhandler av disse. Bestilling hos Lewmar (UK) blir nesten 600 kr med frakt. Er det noen som vet om en forhandler i Norge? Gjerne nær Moss. Sitér dette innlegget RS Total, VHF lisens, Fender Marine Link to post
sap_2000 Svart 8.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2014 Leif H Strøm er norsk importør. Går du til Seatronic kan nok de bestille for deg. Trengte en propell i høst, og da fikk jeg Maritim på Slependen til å bestille til meg da jeg allerede hadde funnet delenummer og importør. http://stroem.no/product/445 Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
sjagen Svart 8.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2014 Takk, da skal jeg prøve Seatronic. Sitér dette innlegget RS Total, VHF lisens, Fender Marine Link to post
oivindg Svart 8.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2014 Vet ikke om det er mulig på din thruster, men jeg fikk lignende pris på sink til min Max Power i fjor, så jeg brukte i stedet en time på å modde en sink jeg fant på Biltema til noen få tiere. Sitér dette innlegget Øivind Link to post
sjagen Svart 10.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2014 Jeg kan da bekrefte at Seatronic kan levere denne anoden. Takk for hjelpen:) Sitér dette innlegget RS Total, VHF lisens, Fender Marine Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.