Geir Hel Svart 26.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 Har fått bekreftet at det IKKE er en "Alnor-båt" Men ikke tips om hvilken type det er? Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
index Svart 26.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 Samma det vel. Båt er båt;-) Ser ut som et greit utgangspunkt for en passe bruksbåt uansett. Denne vil du nok få mye glede av. Bare sørg for å få deg en godt skjermet båtplass denne gang;-) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Geir Hel Svart 26.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 Tror ikke eg ska legge så mye energi på ka båt det er nei. På vinterstid komme båten te å ligge i hgs vist eg ikke får meg skikkelig båtplass i ølen. Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Hafrsfjord Svart 26.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 Men ikke tips om hvilken type det er? Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 26.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 Eneste eg vet at den er fabrikkbygd men privat innreda. Men men ukjent e bedre enn ingenting Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.