All In Svart 11.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2014 Bygges forventninger nå? ;-) Apple gjør det mulig. Lykke til på turen. Sitér dette innlegget Link to post
Magne A. Svart 11.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2014 (redigert) Blir flott å følge med på denne turen ! God tur og lykke til med flott båt ! Redigert 11.Mars.2014 av Magne A. (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 11.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2014 Veldig bra!Blir to lange uker å vente! Sitér dette innlegget Link to post
Julie III Svart 11.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2014 Takk alle sammen. Apple har den meste av æren Tom har kjøpt en av drømmebåtene mine, og er en av de "store" navnene her, så synes han fortjente litt ekstra cred Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 11.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2014 Nå har jeg snakket med Stephen King(han med boken The Shining), og han har allerede begynt på boken "The Boat"! Filmatiseringen skal Steven Spielberg ta seg av, og han garanterer "happy ending"! Her er forresten båten til Spielberg. Større båt, men ikke finere enn Toms! Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 11.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2014 Det er i all hovedsak masta som skiller denne og min syns jeg :-) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 11.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2014 Filmen blir ikke mere som Jernanger, med Bjørn Sundquist? Oppfølger? :) Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 11.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2014 Det er i all hovedsak masta som skiller denne og min syns jeg :-) tror skroget er litt mørkere også.... Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Tom Rør Svart 11.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2014 Ja, men da er det ikke noe mer vesentlig såvidt jeg kan se :-) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 11.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2014 Jo, flagget der akter og den blå vimpel i toppen. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 11.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2014 Riktig. Bare testet dere :-) Sitér dette innlegget Link to post
Tjorven III Svart 11.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2014 Like like like Sitér dette innlegget Link to post
Gew77 Svart 11.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2014 Utrolig bra Sitér dette innlegget Følg vårt båtliv her: https://www.facebook.com/batlivet Link to post
sap_2000 Svart 11.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2014 Det var helt rått Julie III :-) virkelig proft! Oppfølgeren kunne vært i Deliverance/ Picnic med døden stil med banjomusikk og greier ;-) http://en.wikipedia.org/wiki/Deliverance Som Arthur (Jerry Stiller) i Kongen av Queens så fint sa det; "Nobody squeals like Ned Beatty" hehe ;-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Julie III Svart 11.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2014 Takk for det SAP, men er som sagt Apple som har æren for det proffe Har noen ideer til fortsettelse Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.