Jump to content

Havnekroa på Oscarsborg åpner snart sesongen

Dykker

Recommended Posts

Og den er til salgs også! Bare 150 000! ;-)

Nidelven er en klassiker, ja. Trives godt i den, men ønsker meg noe større (som stort sett alle andre...). Fantastisk startbåt for å utforske båtlivet. Lav inngangspris, og har alle fasiliteter for overnattingsturer.

Kk

Redigert av KongKing (see edit history)
  • 11 måneder senere...

Håper prisene blir satt ned slik at de ligger under hva som er vanlig på Aker Brygge :giggle:

Håper også at det blir større kvalitet over kokkene enn ifjor. Greit nok at en ikke higer etter å bli oppført i Michelin guiden men det finnes da en mellomting mellom Narvesen og stjerner :lol:

Jeg syntes da Aker Brygge kan være en fil løsning for deg jeg.

www.ribtjenester.no

Noen som vet når Havnekroa åpner i år? Bruker båten hele året, gleder meg derfor til Borgen åpner for fullt.

Vi skal vel være fornøyde hvis de klarer å åpne til påske. Snakket litt med Milan i dag og de har akkurat begynt og rive de gamle toalettene. Det skal bygges nytt og det tar nok noe tid.

Vi skal vel være fornøyde hvis de klarer å åpne til påske. Snakket litt med Milan i dag og de har akkurat begynt og rive de gamle toalettene. Det skal bygges nytt og det tar nok noe tid.

Havnevakta der (er det Berit eller Birgit hun heter? ) snakket om nye dusjer osv der også, i sommer. nevnte han noe om det? Eller er det kroa som bygger i kro bygget og havna i bygget p nordsiden der det allerede er toaletter?

Trygve

Redigert av bare lek(k)er (see edit history)

Havnevakta der (er det Berit eller Birgit hun heter? ) snakket om nye dusjer osv der også, i sommer. nevnte han noe om det? Eller er det kroa som bygger i kro bygget og havna i bygget p nordsiden der det allerede er toaletter?

Trygve

Etter hva jeg vet er det toaletter til gjester og betjening på kroa der de gamle fasilitetene var.

Når det gjelder dusjer er det gjestehavna som skal bygge dette i kølabua.

Og havnevakten heter Berit.

Etter hva jeg vet er det toaletter til gjester og betjening på kroa der de gamle fasilitetene var.

Når det gjelder dusjer er det gjestehavna som skal bygge dette i kølabua.

Og havnevakten heter Berit.

Fint! Da er det som jeg trodde:) Registrerte at "herreavdelingen" av toalettene var "reservert" betjening nå i sommer. Så da blir forhåpentligvis mattilsynet happy oxo når betjeningen får eget toalett. (Vet av egen erfaring at de kan være utrolig pirkete på småting. ..)

Trygve

Det var litt feil formulering av meg når det gjelder dusjer i Kølabua. Det skal ikke bygges noen ting, dusjanlegget har vært der siden midt på nittitallet og er i perfekt stand. Det skal bare lages noen tilpasninger med dører og tilgang til huset.

Det er også planlagt vaskemaskin og tørketrommel i de samme lokalene.

Høh. Et hemmelig dusjanlegg uten dører - noe nedstøvet, men i perfekt stand? :-)

Det er jo nettopp derfor det er i perfekt stand. ;-)

Hvis anlegget er som garderoben i den gamle gymsalen (der det har vært mummi-utstilling en god stund) så er det mer enn bra nok for meg.

SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL

Jeg kikket inn der sist år eller året før en gang dørene ikke var låst, og dusjene var i utmerket stand. Men det må ordnes litt med ankomst slik at det blir skille på herre og dameavdeling. Flott at gjestehavnen nå har fått tilgang til anlegget selv om jeg godt kan klare meg uten å dusje de helgene jeg er på Borgen. Jeg har da mulighet til å holde meg ren ombord i båten, selv uten dusj 2 - 3 dager.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Høh. Et hemmelig dusjanlegg uten dører - noe nedstøvet, men i perfekt stand? :-)

Høøh...

Dusjanlegget er ikke hemmelig,det er ikke nedstøvet og det er dører inn dit. Det er som Lars sier i perfekt stand, hvite fliser ingen fuktskader, men det er flere som skal bruke lokalene i Kølabua. Derfor skal det lages litt annen tilgang til dusj og vaskemaskiner enn det som er i dag.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...