Jump to content

Havnekroa på Oscarsborg åpner snart sesongen

Dykker

Recommended Posts

• 11 måneder senere...

Håper prisene blir satt ned slik at de ligger under hva som er vanlig på Aker Brygge :giggle:

Håper også at det blir større kvalitet over kokkene enn ifjor. Greit nok at en ikke higer etter å bli oppført i Michelin guiden men det finnes da en mellomting mellom Narvesen og stjerner :lol:

Jeg syntes da Aker Brygge kan være en fil løsning for deg jeg.

www.ribtjenester.no

Vi skal vel være fornøyde hvis de klarer å åpne til påske. Snakket litt med Milan i dag og de har akkurat begynt og rive de gamle toalettene. Det skal bygges nytt og det tar nok noe tid.

Havnevakta der (er det Berit eller Birgit hun heter? ) snakket om nye dusjer osv der også, i sommer. nevnte han noe om det? Eller er det kroa som bygger i kro bygget og havna i bygget p nordsiden der det allerede er toaletter?

Trygve

Redigert av bare lek(k)er (see edit history)

Havnevakta der (er det Berit eller Birgit hun heter? ) snakket om nye dusjer osv der også, i sommer. nevnte han noe om det? Eller er det kroa som bygger i kro bygget og havna i bygget p nordsiden der det allerede er toaletter?

Trygve

Etter hva jeg vet er det toaletter til gjester og betjening på kroa der de gamle fasilitetene var.

Når det gjelder dusjer er det gjestehavna som skal bygge dette i kølabua.

Og havnevakten heter Berit.

Etter hva jeg vet er det toaletter til gjester og betjening på kroa der de gamle fasilitetene var.

Når det gjelder dusjer er det gjestehavna som skal bygge dette i kølabua.

Og havnevakten heter Berit.

Fint! Da er det som jeg trodde:) Registrerte at "herreavdelingen" av toalettene var "reservert" betjening nå i sommer. Så da blir forhåpentligvis mattilsynet happy oxo når betjeningen får eget toalett. (Vet av egen erfaring at de kan være utrolig pirkete på småting. ..)

Trygve

Jeg kikket inn der sist år eller året før en gang dørene ikke var låst, og dusjene var i utmerket stand. Men det må ordnes litt med ankomst slik at det blir skille på herre og dameavdeling. Flott at gjestehavnen nå har fått tilgang til anlegget selv om jeg godt kan klare meg uten å dusje de helgene jeg er på Borgen. Jeg har da mulighet til å holde meg ren ombord i båten, selv uten dusj 2 - 3 dager.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Høh. Et hemmelig dusjanlegg uten dører - noe nedstøvet, men i perfekt stand? :-)

Høøh...

Dusjanlegget er ikke hemmelig,det er ikke nedstøvet og det er dører inn dit. Det er som Lars sier i perfekt stand, hvite fliser ingen fuktskader, men det er flere som skal bruke lokalene i Kølabua. Derfor skal det lages litt annen tilgang til dusj og vaskemaskiner enn det som er i dag.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...