Sanztra Startet 13.Mars.2014 Link til dette innlegget Startet 13.Mars.2014 Jeg må bytte pumpe på et 28 år gammelt toalett i båten, i den sammenheng er det like greit å bytte hele toalettet. Jeg ser det er noen forskjellige merker å vleg mellom, står i dag et Jabsco pumpe toalett i båten. Jeg er nå på enten Jabsco eller Johnson manuell wc (ikke stor da det er begrenset med plass). Er ca 500,- kroner i forskjell på pristilbud (Johnson billigst). Er det noen stor(e) grunn(er) til ikke å velge Johnson fremfor Jabsco? Sitér dette innlegget xLandkrabbe... nå på 8. sommer på sjøen Link to post
Popeye70 Svart 13.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2014 Er det noen stor(e) grunn(er) til ikke å velge Johnson fremfor Jabsco? En ting å vurdere er tilgangen på reservedeler. Jabsco får man vel kjøpt over alt, sånn omtrentlig. Hvordan er det med Johnson? Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Sanztra Svart 13.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2014 Vel, må si at deletilgang og min erfaring med Jabsco kundeservice er meget god. Er kanskje ikke tvist n lock på Johnson? Sitér dette innlegget xLandkrabbe... nå på 8. sommer på sjøen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.