Jump to content

havgapet har tatt et stort skritt


vanntrivsel

Recommended Posts

Hei mine venner

 

Jeg har gått til det store skrittet og åpnet mitt eget forum ( Havgapets store båtforum). Jeg håper mange av dere finner veien dit og skulle dere trenge hjelp til noe, enten det er hjelp til båt , flislegging av badet , grilling, spørmål om lokomotiver/ tog eller NSSR vil jeg svare i den grad jeg kan. Er du sint eller glad kan du bare la det runge ut.

PS Jeg følte at jeg måtte utnevne meg selv til Æres Kommandør og mine synspunkter vil alltid veie tyngst. Alle som fører en båt vet at sjefen ombord bestemmer veien. Bare så det er sagt.

 

Velkommen

 

havGAAAAAAPET

 

http://www.6k2.com/myforum/havgapet.html

Link to post
Share on other sites

:seeya:

 

Lykke til med forumet, gapet. :smiley:

 

Må virkedlig si at jeg mange ganger har hatt en god latter av alle de du klarer å hisse opp. Utrolig god underholdning, og et og annet tips har du også kommet med (selv om mye er kopiert fra andre siter)

 

Håper du lykkes, men jeg har mine tvil, for det er, som du selvfølgelig vet, alle dine "opponenter" som holder liv i deg, og de vil neppe følge deg til ditt nye forum.

 

 

...men; håper du fortsetter på båtmagasinets sider, om ikke annet, så for den glimrende underholdningen du genererer :lol:

 

 

:cheers:

M/Y Ellen Marie

Link to post
Share on other sites

Har noen spørsmål.Spørsmål 1Hvis du har 2 gevær. Det ene skyter du ut en kule med ca 900 til 1000 km/t 1 m. over bakken vannrett linje.Det andre triller kulen ut samme høyde og vannrett.Hvilken kule treffer bakken først??Spørsmål 22 flaggstenger ved siden av hverandre. 10 m. avstand. Den ene er 10 m. høy den andre 17 m. Strekk et tau fra toppen av begge og ned til bunnen av den andre.Hvor høyt blir kryssningspunktet????Johnny

Link to post
Share on other sites

Hehe, ja dette var artig. Også alt på ett sted, så kjekt da! :lol::crazy:

 

Fakede innlegg, reklamebannere, ett virrvarr av alle mulige grupper med masse hedersbemerkninger om deg selv, og du har ikke engang tatt deg råd til å registrere ett eget domene....

 

Fantastiskt! :cheers::sleep:

Link to post
Share on other sites

Nå går vi nok på limpinnen her, alle mann. Også jeg bryter selvpålagte prinsipper og svarer..

 

Dette er neppe det "ekte" og opprinnelige havgapet. Baatplassen hadde for et par år siden to eksemplar havgap som var inne her, og kranglet seg i mellom om hvem som var den ekte. De ble fjernet. Nå har vi fått nummer 3, og for oss som har fulgt med en stund, så skjønner vi at den "ekte" havgapet antagelig verken ønsker, eller er i stand til å lage sitt eget forum. Dette er nok en "dobbeltgjenger", men en ganske "utkrøpen" utgave av sorten, DET skal han ha! :wink:

 

Men bevares, humoren omkring den allesteds nærværende havgapet er hevet til utrolige høyder den siste tiden, og det er opp til hver enkelt hvor vi vil lese og hvor vi vil skrive. Og hva vi velger å ta alvorlig eller ikke ... :wink:

Link to post
Share on other sites

Liker ikke å dømme noens evner eller personlighet utifra andres erfaringer og da jeg ikke har noen erfaringer med "havgaapets" historikk på baatplassen.no, så måtte jeg inn å ta en kikk på dette "forumet".

Men hvis dette er ment for å hjelpe, rådgive, diskutere, provosere eller annet, så må jeg si at det ikke stimulerte min nyskjerrighet til å hverken å besøke det igjen eller la meg provosere på noen som helst måte.

Er nyskjerrig på ny "visdom og lære", men holder meg til baatplassen.no så lenge dette tilfredstiller mine behov når det gjelder båtrelaterte diskusjoner. :flag:

Mvh

Redigert av firefighter (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Jeg må nok også se meg enig. Det er meget synd at jeg ikke har funnet baatplassen.no før, et båtforum som man faktisk får svar uansett hva man spør om. Jeg tror nok ikke jeg kommer til og bry meg om og lete etter så mange andre, trives godt her jeg..

:flag:

Redigert av celzeron (see edit history)

Eier av 1978 Furuholmen 32 Fly.

Ternen sin Blogg: http://ternen.rashani.no/#home

Link to post
Share on other sites

Det er jo hensikten også regner jeg med, :lol: men takhøyden på havgapforumet er nokså lav. Registrerte meg der med signaturen havGAAAAPET (tror det var 4 A'er), og postet litt ekte havgpkunnskap om tennpugger og andre ting vi båtfolk trenger å vite om, men alt ble slettet. :headbang:

Håper på havgapvimpel i løpet av sesongen :sailing:

Link to post
Share on other sites

Jeg prøver å få dere til å løsne litt på slipset og den øverste knappen i skjorta .Det er så mange med negative tanker her. Kun en som forstår at båtlivet skal være fylt med humor og glede og ikke bare alvor. Dere elsker å hylle hverandre, mens jeg hyller meg selv. Ingen stor forskjell.

Heldigsvis har jeg en god venn, som aldri svikter, nemlig Lars H. Måtte våre sjøveier krysses en vakker dag, da du seiler mot sydlige trakter sammen med kone og hund .

 

 

 

 

havGAAAAAAPET

Link to post
Share on other sites

Heldigsvis har jeg en god venn,  som aldri svikter, nemlig Lars H.

Nå må du for svarte helvete klappe igjen gapet ditt og holde opp med dette gnålet om at jeg er din gode venn! Det er i hvert fall langt fra gjensidig. Og "hyggelige" hilsener på SMS kan du også slutte med!

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

For å komme med en seriøs bemerkning:

Siden ser helt grei ut og det er bra med engasjement og deling av kunnskap og erfaring (litt påfallende likhet med systemet vi har her).

Det som jeg ikke forstår er hvorfor man ønsker å konkurrere med allerede meget gode fora, noe som bare vil vanne ut besøkstall og deltagelse. Oppgaven må vel være å hjelpe til med å bidra til at det vi har fortsetter å være bra - og enda bedre?

:confused::confused::confused:

Link to post
Share on other sites

Spørsmål:

Finnes det en funksjon som filtrerer ut Haaavgapet.  :eek:

Ja, det er bare å gå til ditt eget kontrollpanel så finner du oppsett for å administrere en liste med "ignorerte" medlemmer; mange av oss som har vært med en stund har ganske nøyaktig en bruker på den listen - og sparer oss dermed for noen unødvendige ergrelser.

 

mvh

Poseidon

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...