Jump to content

havgapet har tatt et stort skritt


vanntrivsel

Recommended Posts

Jeg vet at du ikke mente det så sterkt Lars. Noen ganger tar jeg også litt hardt i. Jeg tilgir deg selvfølgelig, ubetinget! Det forundrer meg en smule at det likevel ikke er så god tone her som jeg trodde og som alle hevder ustanselig. All den positive atsmosfæren er bare fremme når alle snakker samme språk? Når jeg analyserer innholdet i meningene over, har jeg nok helt rett i den tolkningen. Dessverre for dere mine venner. PS på mitt forum fokuserer vi ikke særlig over slike ting. Alt er glemt når et nytt innlegg dukker opp.

 

 

:flag: Smil til havgapet og havgapet smiler til deg.

 

 

havGAAAAAAPET

Link to post
Share on other sites

Jeg vet at du ikke mente det så sterkt Lars.

Nei, - mye sterkere, jeg måtte jo moderere meg noe!

 

Lars H.

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

La Gapet holde på på sine egne sider, og boltre seg i sin egen fortreffelighet. Så kan de som synes Gapet står for en befriende humor lese der eller på BMs sider (men vær rask - redaksjonen sletter så fort de bare rekker det).

 

Vi klarer godt å lage nok humor her på baatplassen.no uten Gapets bidrag. Og må jeg velge mellom (dårlig) humor og seriøsitet velger jeg det siste.

 

Men - vil Gapet komme med seriøse innlegg i en ordentlig tone er han velkommen, også om de skulle inneholde et snev av humor. :smiley:

Hilsen KOB, Nimbus Nova 35

Link to post
Share on other sites

At man sier meningen sin har jeg alltid satt stor pris på. Det er din aller sterkeste side, Lars. Likevel kan alle overreagere når man er trøtt og sliten etter en lang arbeidsuke, i en hektisk jobb. Ja jeg sendte en sms hilsen til jul og en til påske, i aller beste mening. Jeg vet du ble glad for den. Det hadde jeg også blitt. Kanskje vi sees på svenskekysten til sommeren. Jeg har jo ferie i August jeg også. Og båten din kjenner jeg igjen.

 

 

havGAAAAAAPET

Link to post
Share on other sites

brumle

Gjest

 

 

 

 

 

Skrevet: Ons Mar 30, 2005 8:31 pm Tittel: ett lite sjokk

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Satte inn helt ny motor i vinter, Forventningen var stor ved sjøsetting, alt fungerte perfekt på de første prøveturene.

Etter 8 timers kjøring fant jeg en liten disel lekasje fra filteret, ingen stor sak. Tetter lekasjen og tar med dassrullen for å tørke grundig rent mens motoren går på tomgang, ser etter så alt er tett. Da skjer det, enden på dassrullen forsvinner inn i innsuget på motoren, diseldyret forsyner seg grådig av papiret harker og hoster og stopper. Hva nå, hvit i ansiktet og tørr i halsen tenker jeg på krokete ventiler og hull i stempler.

Fatter etter en stund håp om at dette kansje har gått bra, demonterer toppdeksel og innsug, fjerner en halv dassrull rundt ventil stenger ca 3timers arbeid. Monterer sammen og ber til de høyere makter om at dette må gå bra. Motoren starter på første forsøk og går som en klokke- Etter dette ser en veldig lyst på livet og satser på flott problemfri båtsesong. Ses på fjorden

 

Til Toppen

 

 

(-- reference to evil site removed --)

Æres Kommandør i forumet

 

 

 

Ble Medlem: 27 Mar 2005

Innlegg: 22

 

Skrevet: Tor Mar 31, 2005 5:29 pm Tittel:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Du kan være glad det var dassrullen som forsvant inn her. Alt annet kunne endt med katastrofe. Du får trøste deg med at du har en motor uten turbo for den hadde nok ikke klart slike påkjenniger. En turbo full av dasspapir koster 7-8 lapper

 

havGAAAAAAPET

 

 

Er ikke dette inlegget hentet fra baatplassen da ?? eller er det nytt liknende ??

Link to post
Share on other sites

Har også lest innlegget over før, et eller annet sted.

 

Før øvrig er det helt utrolig, slik jeg ser det, at noen så til de grader lar seg provosere av Havgapet. Har aldri forstått disse hissige reaksjonene helt, men det ser jo ut til at mannen morer seg storlig av den hissige responsen han får fra enkelte.

 

Redigert i ettertid: Jeg tenkte dessverre ikke over måten han forfølger Lars H på da jeg skrev innlegget over., det er selvsagt ikke det minste rart at han er lei når man blir kontaktet pr. SMS, når det skrives fiktive innlegg i et forum osv.

Det er å gå langt over streken, respektløst og overhodet ikke morsomt.

Redigert av Cand. noe (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Nå har vi fått oss et flott forum og vår tone mellom oss er seriøst og fin. Vi har fått ny software til selve forumet med mange fine funksjoner. Spørsmål: Finnes det en funksjon som filtrerer ut Haaavgapet.  :eek:

Hei John_Kr :seeya:

Hvorfor det da, John_Kr? Haaavgapets frekventering av Baatplassen bidrar jo bare til å understreke at det er høyt under taket her på Baatplassen. Personlig tror jeg at Haaavgapet kun bidrar til å styrke samholdet og den gode, seriøse tonen her inne. Som Poseidon sier, så kan jo de som irriterer seg over Haaavgapet bare bruke ignorer-knappen. Vi andre kan jo bare fortsette å undres over hvor mye rart som finnes i havet...for ikke å si i Haaavgapet! :lol:

Hilsen Syvert :flag:

knbf.no For et bedre båtliv for alle"
Link to post
Share on other sites

Som Poseidon sier, så kan jo de som irriterer seg over Haaavgapet bare bruke ignorer-knappen.

Nei Syvert, - Es gibt ja Grenzen!

 

Når han utgir som å være meg og legger inn et innlegg på sit eget forum, og i tillegg svarer på det, da er grensen nådd! Det får være måte på å plage folk!

 

 

Bilde

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Likevel kan alle overreagere når man er trøtt og sliten etter en lang arbeidsuke, i en hektisk jobb. Ja jeg sendte en sms hilsen til jul og en til  påske, i aller beste mening. Jeg vet du ble glad for den. Det hadde jeg også blitt. Kanskje vi sees på svenskekysten til sommeren. Jeg har jo ferie i August jeg også. Og båten din kjenner jeg igjen.

havGAAAAAAPET

Dette er ren terror Havgapet bedriver mot Lars H. !! Ingen normale og friske mennesker driver å sender SMS`er til folk de ikke kjenner eller gir inntrykk av at de vet en hel masse om en. Nei, jeg er enig med John_Kr. i at denne fyren må filtreres vekk før han klarer å ødelegge også dette forumet. Takhøyden er og bør være stor her inne, men fortsetter han med slikt vås bør Skipsrådet vurdere muligheter for å stenge han ute.

Link to post
Share on other sites

For de som ikke har fulgt med på Båtmagasinets forum er det kanskje ikke så lett å sette seg inn i Lars H. sin frustrasjon. Jeg har fulgt med, og det er trist hvilke kommentarer havgapet har klart å framprovoser om Lars H. som person, og hvordan han hele tida sender ut sine små "giftpiler". De værste har redaksjonen heldigvis fått sletta etter bare kort tid.

Nei, Lars H. fortjener ikke mer mobbing fra deg nå havgapet. Ingen fortjener mobbinga di. Du kommer nok til å treffe mange av oss på Svenskekysten, bare så synd at du har drivi det så langt at du ikke selv kan gjøre deg til kjenne, noe du kanskje innerst inne ønska en gang. Den tid er for lengst forbi. Man får det som man henretter seg!

Link to post
Share on other sites

Nå har vi fått oss et flott forum og vår tone mellom oss er seriøst og fin. Vi har fått ny software til selve forumet med mange fine funksjoner.

 

Spørsmål:

 

Finnes det en funksjon som filtrerer ut Haaavgapet.  :eek:

<{POST_SNAPBACK}>

Enig! Synes vi burde gjøre det. Han bare ødelegger det fine forumet vi har nå.

 

M/B Gamla

Link to post
Share on other sites

Jeg har fulgt med, og det er trist hvilke kommentarer havgapet har klart å framprovoser om Lars H. som person,

Her er noe fra BM idag:

 

Bilde

 

 

Lars H. :cheers:

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

 

 

Jeg har gått til det store skrittet og åpnet mitt eget forum ( Havgapets store båtforum).
Siden du oppgir at du kan så mye om lokomotiver og tog da kan du kanskje svare på følgende da???Hva er trykket i hovedledning på et tog?Løsetid på R-P og G bremse?4 måter å sikre en sporveksel på?Avstand på signal stopp på anleggsområde?Vil tro at hvis du kan svare på dette så er du lokfører,hvis ikke så er du en luring...Aldri godt å vite...Få se hva du kan da havgaaaaaapet...mvhfrank v.
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...