Jump to content

Edit History

Hakkannen

Hakkannen

Knude skrev for 4 timer siden:

Det er første gang jeg monterer den typen varmeanlegg .

Går ut i fra at det fungerer greit i din båt.

Fungerer veldig greit hos meg, men har dessverre kun pottebrenneren i seg selv, ikke med varmesløyfe (svenskbygget Glembring). Skal jeg skifte båt noen gang og så oppgradere til pottebrenner i den blir det med varmesløyfe. Hos meg har jeg montert ei lita vifte oppå den ene bakplata (tilvarende dine fliser) som sprer varmen, men helt klart ikke på langt nær like godt som du får med radiatorer. På tross av mangel på radiatorer blir likevel varmen spredt godt, men noe særlig gulvvarme kan jeg ikke skryte av? Må være fantastisk å ha dørkvarme på badet!

Hakkannen

Hakkannen

Knude skrev for 4 timer siden:

Det er første gang jeg monterer den typen varmeanlegg .

Går ut i fra at det fungerer greit i din båt.

Fungerer veldg bra hos meg, men jeg har dessverre kun pottebrenneren i se selv, ikke med varmesløyfe. Skal jeg skifte båt noen gang og så oppgradere til pottebrenner i den blir det med varmesløyfe. Hos meg har jeg montert ei lita vifte oppå den ene bakplata (tilvarende dine fliser) som sprer varmen, men helt klart ikke på langt nær like godt som du får med radiatorer. På tross av mangel på radiatorer blir likevel varmen spredt godt, men noe særlig gulvvarme kan jeg ikke skryte av? Må være fantastisk å ha dørkvarme på badet!

• Create New...