Knude
Se her ja. Takk for hyggelig kommentar @petterb utrolig hvor mange som er innom den pølsebua i løpet av dagen. Må innrømme at jeg også er innom ganske ofte.
Takk for gode råd @Eureka @Komodo og @Erikda. Litt om hvordan jeg har tenkt : Glavaen var det jeg hadde igjenfra taket i forcabin . Nå må det handles inn nye forsyninger så da blir det markplate.
Å kjøre enkle glass i vinduene ble bestemt etter en ringe runde med en del repperasjonsverksteder og båtbyggeriet som jeg hadde kontakt med da. Fikk klart svar på at det var mye problemer med punkterte vinduer eller at et av glassene ble knust. Dette er straks 7-8 år siden så mye kan ha endret seg siden da. Lim har blitt bedre osv.
Siden vi i overskuelig fremtid stikker til varmere strøk om vinteren blir det Ikke aktuelt med noe på vinduene da utsikten er viktigere. Gardiner på noen vinduer isolerer sikkert ikke men kanskje man føler at det luner litt. Uansett må vi ha noen for å ta innsyn.
Planen er å gå løs på det store badet nede når vi kommer hjem. Da forutsettes prosjekt vannbåren varme.
Største fordelen med ovnen vi monterer nå er at det blir mer strøm til rådighet nede i lugarene. Vi har bare 16 amp. Inn i båten.
var nå inne å så på vågen. Der var mange fine utgaver.