Jump to content

Edit History

VegJoh

VegJoh

På mandag denne uka kjøpte kona og jeg en Marex 280 holiday med Yanmar 184hk.

På tirsdag tok jeg og Komodo bussen til Kr.sand for å kjøre båten fra Kr.sand til Skjebergkilen. 

Vi startet kl 0900 på onsdag og i litt friskt vær ble det mye innaskjærs. Vi stoppet for bunkring i Arendal og dro videre på innsiden Tromøya og innsiden Jomfruland til Stavern der vi tilbrakte natten. 

I dag kl 1100 tok vi fatt på siste del av etappen og etter å ha sluppet av Komodo på Hvaler, tok jeg siste del inn til Skjebergkilen i flatt vann alene. 

En flott tur og fornøyd båteier klappet til kai kl 1600. 

Ca. 144nm tilbakelagt

VegJoh

VegJoh

På mandag denne uka kjøpte kona og jeg en Marex 280 holiday med Yanmar 184hk.

På tirsdag tok jeg og Komodo bussen til Kr.sand for å kjøre båten fra Kr.sand til Skjebergkilen. 

Vi startet kl 0900 på onsdag og i litt friskt vær ble det mye innaskjærs. Vi stoppet for bunkring i Arendal og dro videre på innsiden Tromøya og innsiden Jonfruland til Stavern der vi tilbrakte natten. 

I dag kl 1100 tok vi fatt på siste del av etappen og etter å ha sluppet av Komodo på Hvaler, tok jeg siste del inn til Skjebergkilen i flatt vann alene. 

VegJoh

VegJoh

På mandag denne uka kjøpte vi en Marex 280 holiday med Yanmar 184hk.

Vi startet kl 0900 på onsdag og i litt friskt vær ble det mye innaskjærs. Vi stoppet for bunkring i Arendal og dro videre på innsiden Tromøya og innsiden Jonfruland til Stavern der vi tilbrakte natten. 

• Create New...