Jump to content

24 v pære til lyskaster

Sabben77

Recommended Posts

Ville bygd om denne til halogenpære 24v/250W med G6.35 sokkel. Langt mer relevant, bedre lys og enklere å skaffe deler til.

Alternativt kan du sende en forespørsel til spesiallampefabrikk Dr.Fischer i Tyskland å be om hjelp til identifisering. De har produsert en rekke av disse "bollepærene" med relativt høy effekt. Produktutvalg/katalog på standardsortimentet for foto/studiolamper kan lastes ned fra hjemmesiden :

http://www.dr-fischer-group.com/index.php?lang=en&Bereich=5&DBereich=52

Ville bygd om denne til halogenpære 24v/250W med G6.35 sokkel. Langt mer relevant, bedre lys og enklere å skaffe deler til.

Alternativt kan du sende en forespørsel til spesiallampefabrikk Dr.Fischer i Tyskland å be om hjelp til identifisering. De har produsert en rekke av disse "bollepærene" med relativt høy effekt. Produktutvalg/katalog på standardsortimentet for foto/studiolamper kan lastes ned fra hjemmesiden :

http://www.dr-fischer-group.com/index.php?lang=en&Bereich=5&DBereich=52

Eg er enig i forslaget om å bygga om til halogen, men eg er slett ikkje sikker på at der lages større pære enn 100 watt på G 6,35 sokkel. Der fins ein større sokkel, som eg ikkje husker kva den heiter, som eg har sett 24 volt halogenpære so stor som 500 watt på.

Magne

Fekk beskjed av Per Velde i Haugesund for ein del år sidan at det var mange år sidan dei var gje ut av produksjon. Eg bruker same pære, og den so står i no fekk eg av ein kar som hadde liggjande etter ei skøyta han hadde seld for mange, mange år sidan. Sånn praktisk, so er det mogleg å få tak i lik lyskaster med anna innmat utan at det koster skjorta. Det har og eksistert ombyggjingssett til halogen for desse lyskastarane, men ogso desse skal vera gje ut av produksjon.

Om du finn nokon som sel, so er eg interessert i å veta kor. :-)

"Fast window went on reason"

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...