Roger og Olina Startet 16.Mars.2014 Link til dette innlegget Startet 16.Mars.2014 Hei folkens. Jeg har fått tak i noen brukte daviter som jeg hadde tenkt å montere. Dette har jeg ikke gjort før og tar gjerne imot tips til hvordan jeg skal gå frem her.... Monteres rett på plasten, eller ha noe imellom f.eks? Jeg skal ha en Maritime gummibåt med en 4hk motor hengende der var planen... Ikke den største tyngden, men er vel en del hensyn jeg må ta. Mvh Roger... Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 16.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2014 Jeg hadde daviter på min. Kan sende deg noen bilder av det hvis jeg finner. Brukte brakett som dels gikk innover flata og dels på det skrå , med avlastningplate bak. Brukte ikke noe i mellom brakett og båt. Båten er ikke spesielt kraftig på det skrå, så skal du ha noe veldig tungt bør avstiving vurderes. Jeg hadde 290 cm jolle (33 kg) og 9.8 hk (26 kg) uten avstiving og det gikk fint Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 16.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2014 Takker for det. Fint om du kunne sende noen bilder Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.