janpotet Startet 17.Mars.2014 Link til dette innlegget Startet 17.Mars.2014 som tittel sier. er på jakt etter kalesje-malnummer til en nor-dan 16 tidlig 80-tallsmodell. fikk båten i fjor, og er veldig fornøyd. pussa den opp ganske så mye. så nå står det jo på det å få tak i kalesje. dette fulgte ikke med båten, dermed vrient å få tak i har jeg skjønt på enkelte jeg har pratet med? noen her inne som kunne vært behjelpelige? kan jo også benytte muligheten til å ønske meg selv velkommen til forumet. vært aktiv leser en god stund. mye fint her inne virker det som. Sitér dette innlegget Link to post
Fjord725SE Svart 18.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2014 http://malarkiv.alfhansen.no/P/NORDAN%2016/M709.aspx Har du hørt med Alf Hansen AS? Det virker som de sitter på et ganske omfattende mal-arkiv. Fikk laget kalesje av dem til min gamle 80-talls Fjord iallefall. Sitér dette innlegget Link to post
janpotet Svart 18.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2014 mornings. takk for tipset. de har jeg faktisk ikke kontaktet, prøvd en 3 - 4 andre.får ta å ringe dem i morgen. eneste problemet mitt, er at jeg ikke har stenger eller gamle kalesjen. så den målinga vil vel bli litt så som så kanskje? Sitér dette innlegget Link to post
janpotet Svart 18.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2014 eller kanskje noen her inne som har en slik båt kunne lest av nummer som står på sin kalesje? hadde vært helt suverent... Sitér dette innlegget Link to post
janpotet Svart 26.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 ingen som har en nordan 16 som kunne ha lest på lappen i kalesja si? Sitér dette innlegget Link to post
janpotet Svart 1.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.April.2014 virkelig ingen som har en nor-dan 16 her inne som kan hjelpe til? Sitér dette innlegget Link to post
Tombåt Svart 2.April.2014 Link til dette innlegget Svart 2.April.2014 Kanskje Hansen Protection kan hjelpe deg de har laget flere kalesjer for meg, og har mange maler. Sitér dette innlegget Link to post
janpotet Svart 2.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.April.2014 har kontaktet flere. problemet er det at ingen vil ta på seg å lage en uten å 100% sikker på at den passer. så da vil de ha det nr som står i gamle kalesjen. problemet er jo da bare at jeg ikke har den gamle. fulgte ikke med båten da jeg fikk den. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.