Roger og Olina Startet 19.Mars.2014 Link til dette innlegget Startet 19.Mars.2014 Hei. Jeg har en Wallas som går på lampeolje. Den klarer ikke å trekke opp oljen lenger, så regner med at det er pumpa. Vi hadde ett service sted i Kristiansand tildligere, men de sender nå alt til Oslo, noe som fordyrer en service veldig. Så trenger litt tips på hvem og hvor som kan ta en slik jobb... Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 19.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2014 (redigert) Ring han her i Farsund og hør ...fikset wallas tidligere så kanskje enda http://www.marinelektro.no/ Farøy · Postboks 58 · 4551 Farsund | Tlf : 38 39 19 20 | Fax : 38 39 19 22 | Email : salg@marinelektro.no Redigert 19.Mars.2014 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Allegro27 Svart 19.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2014 Kanskje maritim i sørlandsparken kan hjelpe deg, de ordna min wallas i arendal for noen år siden! Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 19.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2014 Ellers liker vi jo å prøve å feilsøke er i forumet da :) Vi kan jo begynne med modelltype og symptomer... Tikker ikke pumpa lenger? Har du forsøkt å løfte tanken over brenneren ved oppstart? Sitér dette innlegget Link to post
I.M.S. Svart 19.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2014 Reservedeler og service på Wallas. I.M.S. i Sandefjord - 90784056 Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 19.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2014 Hei. Jeg har en Wallas som går på lampeolje. Den klarer ikke å trekke opp oljen lenger, så regner med at det er pumpa. Kan være noe så enkelt som tett sugefilter. Og siden du skriver lampeolje, så kan det være voksdannelse både på filteret, i slangen og i pumpa. Filteret kan kokes, slangen bør/må skiftes, og pumpa kan i noen tilfeller renses med teknisk sprit. Reservedeler og service på Wallas. I.M.S. i Sandefjord - 90784056 Jepp, og kan anbefales (for de som bor øst for Mandal ). Alle andre sender Wallas'en til meg (Regner med Per tar en spøk) Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Roger og Olina Svart 20.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 Takk er så mye for gode tips folkens. Båten står i Telemark. Kjøpte den senhøstes og i og med at den var tatt opp på land og tidligere eier kunne se etter den. Så, så jeg ingen hensikt i å kjøre den hjem i snøstorm Båtpussen starter om litt over en uke. Da skal jeg sjekke opp disse tingene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.