Øystein Reksten Startet 20.Mars.2014 Link til dette innlegget Startet 20.Mars.2014 Da har eg fått ut og demontere maskinen i båtprosjektet som eg kjøpte meg, den såg forbausende bra ut til å ha stått så lenge uten å ha vert gjort noko med. Vert under vann og blitt stående med ein blanding av vann disel og smørolje i månedsvis. Mekanisk er maskinen heilt fin, vel 500 timer på timetellern noko som skulle stemme etter forrige eiers opplysninger 1997 modell. Spørsmålet er om ein får fatt i brukt deler til desse og om nokon har linker til sider. Er nok redd at eg ødela ein injector undrer demontering og så må dynamo og muligens starter og turbo skiftes. Sitér dette innlegget Link to post
svendis Svart 9.September.2014 Link til dette innlegget Svart 9.September.2014 Kommet noen vei? VM diesel spesialisten i England skal kunne skaffe det som trengs. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.