ster Startet 20.Mars.2014 Del på Facebook Startet 20.Mars.2014 Er det noen som har byttet hylserør på Nimbus 3000 som har noen tips å komme med før jeg begynner på jobben i helgen? Hylserøret er knekt i overgangen til stevnelager. Sitér dette innlegget Link to post
ebonita Svart 21.Mars.2014 Del på Facebook Svart 21.Mars.2014 Uj, det är väl inplastat i kölen... Sitér dette innlegget Link to post
ster Svart 21.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mars.2014 Håper ikke det :-( Har prøvd å ringe og maile Nimbus men inget svar ennå. Noen som vet og som har gjort dette før meg? Sitér dette innlegget Link to post
ompera Svart 21.Mars.2014 Del på Facebook Svart 21.Mars.2014 Eg hadde hylserøret ute på ein nimbus 3000 for mangen år siden meina det ikkje var plastra fast. Vist ikkje huska feil var det utvendig mutter på hylserør inne. Sitér dette innlegget Link to post
ebonita Svart 21.Mars.2014 Del på Facebook Svart 21.Mars.2014 Om Du skall byta så överväg att gå upp till 40 mm axel om det är 35 som det var i början. 40 mm axel ger bättre säkerhet om Du vill ha lite större motor, t ex en TAMD41 eller KAD43. Sitér dette innlegget Link to post
ster Svart 21.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mars.2014 (redigert) Ompara: Takk for info, ser litt mere positivt på det da :-) Ebonita: Vurderer 40mm, men får se hvordan dette sitter og hvor god plass det er når den gamle er demontert. Blir en liten ekstra kostnad å bytte til 40mm med alt nytt men da er man sikker på at alt er i orden :-) Redigert 21.Mars.2014 av ster (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ster Svart 25.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mars.2014 Prøver igjen :-) Er det noen som har byttet hylserør på en Nimbus 3000 her? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.