Trophy Startet 1.April.2005 Del på Facebook Startet 1.April.2005 Har noen hørt om dette firma. Skal være engelsk og driver med oppbygging av fabrikkoverhalte V8 dieselmotorer, fortrinnsvis 6,2 og 6,5 litere. Noen som har en link Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Fjordutsikt Svart 1.April.2005 Del på Facebook Svart 1.April.2005 (redigert) Har noen hørt om dette firma. Skal være engelsk og driver med oppbygging av fabrikkoverhalte V8 dieselmotorer, fortrinnsvis 6,2 og 6,5 litere. Noen som har en link <{POST_SNAPBACK}> Her er en link kanskje den du er ute etter? http://www.applegate.co.uk/company/11/72/960.htm Redigert 1.April.2005 av boolle (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 1.April.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.April.2005 Takk for den Anbefaler andre å ta en kikk. Billige dieselmotorer for de som skal skifte fra bensin til diesel. Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
henboe Svart 1.April.2005 Del på Facebook Svart 1.April.2005 så bare brukte motorer der jeg... Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 1.April.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.April.2005 Er ikke fabrikkoverhalt det samme som "nytt" Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
henboe Svart 1.April.2005 Del på Facebook Svart 1.April.2005 vel, mulig du ser det sånn, men jeg hadde ikke investert så mye penger i en motor, og fått 3 mnd garanti... det holder ikke i mine øyne Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.