Roger Wahlgren Startet 24.Mars.2014 Link til dette innlegget Startet 24.Mars.2014 Kan noen hjelpe? Det har tidligere vært dekk og vindskjerm på den tror jeg. Jeg skulle gjerne hatt noe mer info for å kunne kjøpe en passende motor. Det eneste som finnes på båten er et gammelt Veritas nummer. Veritas ønsker ikke å bruke tid på å lete i gamle register for å hjelp. Sitér dette innlegget Link to post
Ankerdrammen Svart 24.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2014 Hei.Jeg er ikke helt sikker,men når jeg ser på bildene tenkte jeg på Saga boats. Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 24.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2014 Jeg trodde jeg hadde det meste av Veritas sine nummer, men jeg kan ikke umiddelbart finne 29261. Her er listene -> http://jsfiddle.net/adeneo/95ZKL/embedded/result/ Du kan forsøke å kontakte DNV direkte, de skal ha en oversikt over båtens data knyttet til nummeret osv. Sitér dette innlegget Link to post
Roger Wahlgren Svart 24.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2014 Har kontaktet DNV som jeg skrev over. De bruker ikke tid på å lete i papir register. Disse nummerne er ikke lagret elektronisk :( Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 24.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2014 Ah, dårlig til å lese jeg da. Jeg trodde jeg hadde de fleste på min liste, men tydeligvis ikke denne, den er nok for gammel ? Jeg ville forsøkt å finne noen andre hos DNV som var mer serviceinnstilt, det er svært begrenset hvor mange båter de har godkjent opp gjennom årene. og dette bør være trivielt å finne ut av. Sitér dette innlegget Link to post
haugi Svart 24.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2014 Kan det være en gammel Lasse? Sitér dette innlegget Link to post
Roger Wahlgren Svart 24.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2014 Det er en spesiell løsning på benkene bak. Finner ikke de på noen modell bilder på nett, og hadde vært en bra måte for å identifisere båten på. Ren gambling på motorstørrelse. Jeg har målt og den skal ha kort stamme. 15, 20, 25 HK etc ?? Dumt å kjøpe motor for deretter bli skuffet :) h Sitér dette innlegget Link to post
aileenll Svart 24.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2014 likner en Norwa 15',produsert i Østfold på 1970tallet, båten planer greit med 10-20hk Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
Mulligan Svart 24.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2014 Eller "sameracer". Kalt så fordi den var laget i Finnmark. Trio 1 var navnet. Produsent Herholdt Andersen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.