Jump to content

Hvordan åpne motorromsluke på Artic Blue 23 når flatt batteri?

Zandra

Recommended Posts

Kan du ikke bare løfte luken opp for hånd? på min båt med to elektriske luker, så et ingen problem å løfte de opp for hånd, det kan selvfølgelig være et annet system på din båt som gjør at det ikke er mulig. Jeg trodde heller ikke det var mulig på min båt før jeg prøvde.

Jeg har for øvrig fjernet hele det elektriske løfte greine da jeg ikke ser vitsen med å bruke strøm på dette.

Det er vel nesten å garantere at det finnes en løsning på dette, produsenten jobber på sine båter stadig, og har sikkert enten kontaktpunkter for strøm eller en måte å løse ut løftingen på, det er jo ikke slik at de finner frem vinkelsliperen hver gang en båt går tom for strøm.

Det må da være rimelig rett frem å ringe Arctic Blue på 22 12 26 00 eller sende de en e-post på info@arctic-blue.no, så får man sikkert svar på dette i løpet av minutter i stedet for å koble strøm i drev, dashboard, dassen eller hvor det måtte være, eller hale og dra i motorluken i timesvis før man finner ut av det ?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...