Tor Erik Startet 25.Mars.2014 Del på Facebook Startet 25.Mars.2014 Hei Har såvidt begynt å se litt på båten foran kommende sesong Oppdaget at det er en del slark i det øvre rorfestet / aksel til ror. Er dette vanskelig å få byttet ? målte på mutter på over- og undersiden og ser ut til at den er ca 42 mm, har jo ikke så stor fastnøkkel, prøvde litt med ei vannpumpetang, men den sitter nok som f......... sikkert ikke vært rørt siden båten ble bygd på 70 tallet Hvordan er det å få løsnet / reparert dette ? Evt. er det noen andre finurlige / lettvinte løsninger som gjør at jeg slipper å demontere ? Tar imot tips ! Sitér dette innlegget Link to post
Gew77 Svart 25.Mars.2014 Del på Facebook Svart 25.Mars.2014 Hei, anbefaler å kjøpe ny komplett gjennomføring. Se www.bosvik.no jeg kjøpte til min n24 ifjor for ca 1600 +mva. Det er gjennomføring inklusiv smørekopp. Til n24 er det 25 mm gjennomføring du trenger. Da kan du bare fjerne ror og roraksel, og kappe resten med f eks Feinsag:) mvh Geir Emil Sitér dette innlegget Følg vårt båtliv her: https://www.facebook.com/batlivet Link to post
Tor Erik Svart 26.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mars.2014 Takk for tips Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.