1975david Startet 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Startet 25.Mars.2014 Hei. Skal titte på en rib i morgen, men selger er usikker på fabrikat. Ingen merker på båten. Noen som har en anelse om hvilket fabrikat denne båten er? Skal visstnok være ca 4 år gammel. Sitér dette innlegget Link to post
Smiley Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 På en 4 år gammel båt bør det jo være CE merking samt HIN/CIN nummer på et merke på akterspeilet. Er dette borte på en så ny båt er det store muligheter for "ugler i mosen" med tanke på eierforholdet spør du meg.... Er merket der så skal produsentens navn stå på dette. Det trenger dog ikke være samme navnet som båten er solgt under. Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Herman Svart 26.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 Enig med siste taler. Når en eier "ikke aner" hvilket fabrikat en 4 år gammel båt har ville jeg styrt unna. SÅ hjernedød tror jeg rett og slett ikke at noen er. Dette minner meg om en båt jeg var og så på sammen med en kamerat. På spørsmål om hva en NY ledning på dekk var til, kunne han ikke svare. Han hadde hatt båten i flere tiår, og hvis han snakket sant og ikke hadde noe å skjule ville han visst det. Jeg ante ugler, og anbefalte kamerat om å styre unna. ikke bare på grunn av dette, men det var med på å gjøre meg sikker på at noe var fishy. Senere viste det seg at båten hadde vært seriøst kollisjonsskadet, noe selger ikke opplyste om. Han var tydeligvis ikke klar for noen kritiske spørsmål. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.