kjetillunde Startet 25.Mars.2014 Del på Facebook Startet 25.Mars.2014 (redigert) Jeg bor midt i Oslo, har ingen parkeringsmuligheter men eier en 10 fots jolle m/båthenger på hytta. Vurderer å leie båtplass i Oslo... Noen forslag til hvor man kan man parkere/oppbevare båthengeren under båtsesongen i Oslo? Redigert 25.Mars.2014 av kjetillunde (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
GlennIversen Svart 26.Mars.2014 Del på Facebook Svart 26.Mars.2014 Ved hytta eller på vei til/fra hytta så er det sikkert en bonde og eller ett minilager som har mulighet for oppstilling av en henger for en liten sum.Forteller du hvor i landet hytta ligger også kan det jo hende noen her inne kjenner til en plass i nærheten der som du kan lagre hengeren Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
kjetillunde Svart 26.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mars.2014 Jeg kan la hengeren stå på hytta i Stavern, men det blir mye kjøring frem og tilbake. Det beste hadde vært å hatt hengeren i oslo-området... Noen som har erfaring med å sette fra seg båthenger i Oslo? Kanskje en bonde og eller ett minilager som GlennIversen nevner. Sitér dette innlegget Link to post
NovaMan Svart 26.Mars.2014 Del på Facebook Svart 26.Mars.2014 Hva med å spørre i en båtforening som har en opplagsplass i nærheten av der du ferdes? Hos oss står det masse hengere her om sommeren. Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 26.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mars.2014 Hva med å spørre i en båtforening som har en opplagsplass i nærheten av der du ferdes? Hos oss står det masse hengere her om sommeren. Ja, hva er prisen på noe sånt? Sitér dette innlegget Link to post
Jan E. Svart 26.Mars.2014 Del på Facebook Svart 26.Mars.2014 (redigert) Edit: feilpost Redigert 26.Mars.2014 av Jan E. (see edit history) Sitér dette innlegget Jara Wynja Link to post
kjetillunde Svart 28.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mars.2014 Hvor pleier Oslofolket å gjøre av båthengeren sin under sesongen da? Alle har vel ikke stor tomt? Sitér dette innlegget Link to post
is_620 Svart 29.Mars.2014 Del på Facebook Svart 29.Mars.2014 Jeg skal snart kjøpe henger og bor også i det sentrale Østlandsområdet. Jeg tenker at det er om vinteren det blir mest problemer med oppbevaring. Har ikke plass der jeg bor, og må ha gravemaskin for å fixe adkomst på hytta. Tror derfor at det mest sannsynlige blir å leite opp en bonde og betale for vinteropplag. Om sommeren blir det enklest å leie plass hos en stor båtforening med opplagsplasser, fortrinnsvis en som har utsetnings rampe og er inngjerdet og låst. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.