Ronny S B Startet 26.Mars.2014 Link til dette innlegget Startet 26.Mars.2014 Er der noen som kan tipse meg om brukte deler til min mercruiser V 8 7,4 1997 mod Bigg block Trenger løpe hjul å starter. Jeg er å intr i en defekt motor Mvh R S Bakkane Larvik Tlf 90162708 Sitér dette innlegget Link to post
Rauer Svart 26.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 Hei,Du burde sjekke med Elgen brødrene som driver Stavern Marina, kan hende de har noe liggende. Eller med Jan Ivan Karlsen på Verningen. Om ikke en av disse har så kan de sikkert peke deg i riktig retning.Mvh.Rauer. Sitér dette innlegget Link to post
Ronny S B Svart 27.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2014 Takk for svar Elgen gutta er en super ide Sitér dette innlegget Link to post
Jorgen30 Svart 13.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2014 Takk for svar Elgen gutta er en super ide Hei, du har ikke tlf nr til Elgen-karene? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.