MS Taifa Svart 30.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2014 Her er sporene fra Helgen. Noen hull (rette stiplede streker er perioder hvor iPad gikk tom for strøm. Klarte ikke å lade like mye som forbruk. Lørdag http://wa01.navionicsmobile.com:8080/up/up/616479440ll/1396213288859Marker/newdoc.kml Søndag http://wa01.navionicsmobile.com:8080/up/up/616479440ll/1396213502049Marker/newdoc.kml Ift. mAIS så ble det endel tull på søndag. Glemte å starte opp igjen, etter at iPad var avslått.. Live filming var planlagt over Stadt, men manglende dekning på Ice, og kun Edge på Telenor ødela de planene. Bilder fra turen kommer etterhvert, men her er et bilde hvor Blomvik Senior har ankommet hjemmehavnen Sitér dette innlegget Link to post
MS Taifa Svart 30.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2014 (redigert) Et bilde fra Stadt. (Kommer flere bilder og noen video snutter imorgen) Redigert 30.Mars.2014 av MS Taifa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 31.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2014 Flotte bilder.. :-) gleder meg til å se flere. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
navid Svart 31.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2014 (redigert) Ja, da er en lang reise for ex «Grethe» som startet 28. februar over. Det har blitt noen underholdende timer foran skjermen. Som «gammel utflytta møring» må jeg få lov å ønske velkommen hjem til Møstvågen med Nord West`en. Håper dere har hatt en fin tur oppover kysten. Så får vi satse på at det blir en skikkelig fin sommer med lite regn og vind fra vest. Med mange fine båtturer rundt om i den vakre naturen Nordmøre har å by på. Kanskje ser jeg hekksjøen av «Blomvik Senior» en vakker dag i løpet av sommeren, hvem vet..... Redigert 31.Mars.2014 av navid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MS Taifa Svart 31.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2014 Ser at link til GPS spor ikke virker på annet en mobil og iPad. (Google earth) Her er et bilde som viser sporet. Video fra passering av Stadt Etter passering, på tur inn mot Kvamsøya Sitér dette innlegget Link to post
Bodehode Svart 1.April.2014 Link til dette innlegget Svart 1.April.2014 Vel blåst hentetur :-) Artig med litt video, får så veldig lyst til å sette ut og starte sesongen :-) Sitér dette innlegget Livet er for kort til å kjøre diesel Link to post
Tom Rør Svart 1.April.2014 Link til dette innlegget Svart 1.April.2014 Gratulerer med vellykket hjemtur, og jeg tipper du er glad for å ha skuta i hjemmehavn. Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 1.April.2014 Link til dette innlegget Svart 1.April.2014 Takk for titten Gratulere med vellykket hjemtur Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.