Sea Major Startet 30.Mars.2014 Link til dette innlegget Startet 30.Mars.2014 Stemningsrapport fra sørlandet og Olavssundet Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 30.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2014 Det så ikke ille ut Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 30.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2014 En herlig soloppgang på stille vann i dag tidlig. Grillen ble fyrt opp. Tom Rør ble behørig tatt i mot. I det hele tatt en super helg for båtfolket i Oslofjorden. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 30.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2014 Koser oss litt på sørlandet og Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Sea Major Svart 30.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2014 Super start på sessongen [emoji41] Sitér dette innlegget Link to post
Ivardraco Svart 30.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2014 merker jeg blir grønn av missunelse her nå ja flotte bilder og knall vær mens båten min står i hagan under construction :( Sitér dette innlegget Link to post
Andresh Svart 30.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2014 Ettermiddagsol på vei ut til Lindøy på fredag Ikke et vindpust lørdag morgen og solen på vei opp Ble etterhvert bra med båter ;-) AP på retning hjemmehavn og 8 knop ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Viksund Bravo Svart 30.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2014 Stemningsrapport fra sørlandet og Olavssundet Hehe.... Det så kjent ut. Legger ved et bilde fra samme sted, bare like rundt odden fra i formiddag. En fantastisk start på båtsesongen 2014 Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
ToreSB Svart 30.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2014 Fint besøk på festningskaia i dag. Minesveipere fra Sverige og Norge som tok turen til Oslo etter øvelsen lengre et i fjorden. Sitér dette innlegget Link to post
volfro Svart 30.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2014 Sol men kald nø vind på møre i dag,5-7 gr.c. grisefjøre Sitér dette innlegget Link to post
LykkelitenIV Svart 31.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2014 Jepp det ble en fin helg :-) Sitér dette innlegget HilsenLykkeliten IV (på båtjakt) Link to post
Erik Svart 31.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2014 Ble etterhvert bra med båter ;-) AP på retning hjemmehavn og 8 knop ;-) Slik var det altså på Lindøy i helga, 2 helger før Påske. Og slik var det en helg i fellesfesferien i fjor : Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Don Camillo Svart 31.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2014 Masse båter og fine forhold på Helgøysund i helgen Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 31.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2014 Sjøsatte igjen for en time siden. En uke intensivt arbeid. Alt går som en drøm. Fikk 7tallet på SOG og holder høyere fart på lavere turtall. Kan det bli bedre! Blankstille og mange båter på fjorden for å pilke torsk. Sitér dette innlegget Link to post
Øya Svart 31.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2014 Fantastisk. Er i gang med pussen. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.