guddal Startet 30.Mars.2014 Link til dette innlegget Startet 30.Mars.2014 Har endelig fått solgt båten min, en Windy 33. Gikk hele fjor sommer og kikka på større båt, Fairline, Princess og Azimut. Bestemte oss for at vi likte Azimut 42 best. Budsjett ca maks 2 mill. Var flere ganger innom Italmarin i Drammen, og så på en privat, 2001 mod. Denne har jeg nå forhandlet litt om, og ender kanskje på 1,7mill eller rett over. Cat 3126 motorer gått 1800t. Brukt som firmabåt, jeg kjenner eierene, de har god økonomi og ikke spart på vedlikeholdskostnader, på land i hall siste 5 vintrene. Om jeg kjøper fra forhandler, blir prisen minst 200 tusen mer, importert fra Italia og da uten norsk utstyr som dieselvarmer. Da gått 700-800 t, men kanskje det ikke er store ulempen med 1800t mer jevnt bruk i Norge? Noen synspunkter? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 30.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2014 Det komner jo veldig an på om du har lyst å montere utstyr selv. Det er mange som liker det.. :-) Når det gjelder motor er jo de motorene er de knapt innkjørt. Om de er behandlet bra.. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.