zainka Startet 30.Mars.2014 Link til dette innlegget Startet 30.Mars.2014 Hei Har noen liter trestjerner gulvmaling stående etter vinterens inneprosjekter. Nå skal jeg fikse noen sprekker i dørken på min gamle båt. Båten er jo 40 år gammel, tror vi, og der som man naturlig setter fot ned i dørken når man går om bord har dørken begynt å sprekke opp. Det er også dårlig med støtte under dørken akkurat der (fjærer litt i dørken) så tanken er å skjær opp, lage støtte før jeg plaster på nytt. Men... det var jo ikke det jeg skulle stille spørsmål om men hva jeg gør etterpå. Skal jo male dørken og har noen liter med trestjerner gulvmaling. Spørsmålet er ganske enkelt om dette egner seg i våte og salte miljøer eller hva annet jeg skal bruke,,,? Sitér dette innlegget Vidar Vidnes Fishes live in the sea, as men do a-land; the great ones eat up the little ones. William Shakespeare Link to post
Luka68 Svart 31.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2014 Er det tre båt eller glassfiber (plast) båt.? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 31.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2014 Det er nok ein fordel med 2k maling, det er vel meir slitesterkt. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
zainka Svart 8.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2014 Er det tre båt eller glassfiber (plast) båt.? Glassfiber, (skal jo plaste på nytt, som det står ;) ) Sitér dette innlegget Vidar Vidnes Fishes live in the sea, as men do a-land; the great ones eat up the little ones. William Shakespeare Link to post
zainka Svart 8.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2014 (redigert) Det er nok ein fordel med 2k maling, det er vel meir slitesterkt. 2K? Hvem selger det og hva er det. Har hørt det er noe de kaller epoxy maling som skal tåle en stein som faller på den... Kan det brukes? Jeg ser nå på gulvet inne som er malt med 3-stjerners (som er SÅÅÅ slitesterkt i flg. selger), allerede, etter at en rørlegger var på besøk, så er det flere merker og skraper i gulvet. Har nok slått fra meg trestjerneren til gulvet i allefall... Redigert 8.April.2014 av zainka (see edit history) Sitér dette innlegget Vidar Vidnes Fishes live in the sea, as men do a-land; the great ones eat up the little ones. William Shakespeare Link to post
Janoho Svart 8.April.2014 Link til dette innlegget Svart 8.April.2014 2 komponent. Altså en boks med maling og en med herder. Disse blandes Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.