Torsen67 Startet 30.Mars.2014 Link til dette innlegget Startet 30.Mars.2014 Hei Forrige eier kjøpte kallesje til windy'n for 3 år siden og den er i god stand. Men i og med at båten kun skulle brukes i finvær så valgte han uten vinduer. Det sier seg selv at den nesten blir uforsvarlig å føre i dårlig vær med så dårlig sikt. Tenkte å sy inn 5-6 vinduer og to ekstra glidlåser. Noen rundt Oslo som gjør dette til en grei pris? Hva må jeg regne med å betale hvis jeg tegner ut der rutene skal sitte selv? (Blir vel kanskje som å spørre om hvor lang er en båt:-) Sitér dette innlegget Link to post
dakota Svart 31.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2014 Bytte 4 vinduer hos Alf Hansen skulle koste ca 3000. I Fredrikstad betalte jeg 1200. Mulig det er enklere å sy plastvinduene fast til kalesjen og skjære ut duken etterpå? Det er bare å ta en telefonrunde og sjekke. Sitér dette innlegget Link to post
zooper Svart 31.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2014 Tips. På min forrige kalesje ble det sydd inn en "rullegardin" på innsiden av vinduene. Man kunne rulle ned og feste fast med borrelås og rulle opp og feste med stropper med trykknapper. Da kan du velge mellom privatliv og kjøligere båt når sola står på, eller utsyn. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 31.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2014 Har du kontaktinfo til han i Fredrikstad? Hva skal jeg google etter? Salmakere? Sitér dette innlegget Link to post
dakota Svart 31.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2014 Firmaet heter nikalesj. Ta mål for prisen avhenger av størrelsen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.