Daniel Andersen Startet 31.Mars.2014 Link til dette innlegget Startet 31.Mars.2014 Har noe elektrisk feil som gjør at jeg kun får tiltet båtmotoren ned, men får ikke tiltet den opp igjen. Klarte å få tiltet den litt opp igår med å rikle og fikle med ledningene, men klarte ikke å lokalisere feilen. Feilen er både når jeg trykker på bryteren på gassen og bryteren på båtmotoren, så det er ikke dårlige brytere. Hvor bør jeg søke etter feilen? Mvh Daniel Sitér dette innlegget Link to post
Tskjei Svart 31.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2014 Da bør du sjekke kobling opp mot rele. Kan være at releet til tilt opp er dårlig. Hvilken motor? Sitér dette innlegget Link to post
Daniel Andersen Svart 31.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2014 Det er en (gammel) Mercury 50 hk motor Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 31.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2014 som regel er det to releer prøv å bytt om, da kan det være at det ene er defekt Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Tskjei Svart 31.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2014 Godt forslag fra -morten-. Sitér dette innlegget Link to post
Daniel Andersen Svart 31.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2014 Tusen takk - skal testes Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.