Asch Startet 31.Mars.2014 Link til dette innlegget Startet 31.Mars.2014 Løkkene på stagene våre er bendslet med bendslevaier, men jeg kunne tenke meg å fått satt på noen moderne klemhylser for økt styrke. Etter at bendslingen på to av stagene løsnet i fjor høst, stoler jeg ikke helt på dem. Er det noen i Bergen som driver med slikt? Sitér dette innlegget Link to post
znick Svart 31.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2014 Jeg brukte en gang i tiden Seilmaker Iversen til å lage ny rekkevaier på seilbåten. Den var terminert med klemhylse i enden. Vet ikke om de driver med slikt ennå, men man kan jo spørre... Sitér dette innlegget Link to post
znick Svart 31.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2014 Er det snakk om større dimensjoner kan kanskje Carl Stahl A/S på Midttun hjelpe deg. De skal være ekspert på løfteutstyr og wireteknikk. Sitér dette innlegget Link to post
Asch Svart 14.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2014 Dersom noen andre skulle lure: Seilmaker Iversen kunne lage nytt i rustfritt stål, men kunne ikke klemme på nye taloriter på den galvaniserte vaieren vi har. Carl Stahl derimot kunne fikse det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.