Executive Startet 31.Mars.2014 Del på Facebook Startet 31.Mars.2014 (redigert) Jeg har en lav bro å passere på veg inn i båthuset. Ingen av delene er kompatibelt med normal VHF antenne uten at den legges ned hver gang. Det hadde vært greit å slippe den prosedyren. Holder en Glomex RA111 gummipisk for fastmotntert VHF på en båt som brukes i fjorder og nært kysten? Redigert 31.Mars.2014 av Executive (see edit history) Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
olews Svart 31.Mars.2014 Del på Facebook Svart 31.Mars.2014 Du kan jo teste med et håndaparat, for du samband med håndapparatet så burde det virke med den faste også. Sitér dette innlegget Ole S/Y Algol Link to post
Lars H. Svart 31.Mars.2014 Del på Facebook Svart 31.Mars.2014 I trange fjorder trenger man en god antenne, bedre enn den du nevner. Med et antennefeste som det fra Glomex til rundt hundrelappen, kan det da ikke være så mye styr å legge ned antennen? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Executive Svart 1.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.April.2014 Jeg er klar over at det finnes fester som kan vippes. Men det hadde vært greit å slippe. Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
176-671 Svart 1.April.2014 Del på Facebook Svart 1.April.2014 Kort svar: nei, dessverre. Dette produktet er kun å regne for slangeolje. Sitér dette innlegget Any ship can be a minesweeper. Once. Husk lytteplikten på kanal 16 og å holde god avstand til båt som viser "signalflagg A" ! Link to post
Lars H. Svart 1.April.2014 Del på Facebook Svart 1.April.2014 Hvor mye har du å gå på under den lave broen? Selv har jeg en Glomex RA109 som er en stålpisk. Den kan bøyes ganske mye ned dersom jeg skulle komme oppi en bro med den. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Executive Svart 1.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.April.2014 30cm ca Men om produktet ikke er å anbefale blir det nok en vippeanordning på vanlig antenne. Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
176-671 Svart 1.April.2014 Del på Facebook Svart 1.April.2014 Enda mindre styr å legge ned med en annen variant av festet Lars H. viser til. Det som har en solid hendel på siden, for å låse festet - er å anbefale, da man får et bedre grep på den ig 1:4 tørn er nok. Sitter på en elendig linje nå, så får ikke søkt opp referanse. Sitér dette innlegget Any ship can be a minesweeper. Once. Husk lytteplikten på kanal 16 og å holde god avstand til båt som viser "signalflagg A" ! Link to post
Lars H. Svart 1.April.2014 Del på Facebook Svart 1.April.2014 Det festet jeg la ut bilde av, var helt tilfeldig valgt. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.