Jump to content

Stoffing av drev, spray eller bunnstoff. Hva gjør du?

Maruma

Recommended Posts

Gjengangertema.....

I fjor brukte jeg spray fra International og jeg må virkelig si at jeg er skuffet over virkningen av dette, om det i det hele tatt virker!

Jeg tror ikke det hadde grodd mye mer om jeg ikke hadde stoffet det, bortkasta penger!

I år tenkte jeg å bruke denne http://www.maritim.no/batpuss/bunnstoff/selvpolerende/yachting-nonstop-gra-0-75-liter eller er det noe annet som virker bedre?

Jeg brukte Seajet spray i fjor i de utilgjengelige stedene i gimbal/ytre transom. Ingen effekt - det grodde blåskjell rur og alt annet som lever i sjøen. Synlig ihvertfall. Selvpolerende.

Der jeg kan komme til med pensel og rull bruker jeg Trilux fra International. på boks. Fungerte godt.

Jeg fikk tips om at Jotuns Aqualine på spray er den som en marina over grensen til sverige har best erfaring med. Så den prøver jeg i år.

Jeg har brukt Jotun Aqualine Optima i 2 år nå og er bra fornøyd med den. Første året pusset jeg ned gammelt bunnstoff/drevspray før jeg la Jotun grunning og Aqualine grå. Det første året var det noe rur på "helligdagene" i kriker og kroker, mens det ble mye bedre andre året når mesteparten av drevet var dekket godt. Jeg fortsetter med samme drevspray i år. Båten ligger i Leangbukta.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...