Maruma Startet 31.Mars.2014 Link til dette innlegget Startet 31.Mars.2014 Gjengangertema..... I fjor brukte jeg spray fra International og jeg må virkelig si at jeg er skuffet over virkningen av dette, om det i det hele tatt virker! Jeg tror ikke det hadde grodd mye mer om jeg ikke hadde stoffet det, bortkasta penger! I år tenkte jeg å bruke denne http://www.maritim.no/batpuss/bunnstoff/selvpolerende/yachting-nonstop-gra-0-75-liter eller er det noe annet som virker bedre? Sitér dette innlegget Link to post
Allegro27 Svart 31.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2014 Jeg har god erfaring med seajet drevspray både på propell og drev. Sitér dette innlegget Link to post
Maruma Svart 31.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2014 Det er kanskje verdt å nevne at båten ikke hadde et eneste rur, bare drevet. Sitér dette innlegget Link to post
alfaalfa Svart 31.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2014 Jeg brukte Seajet spray i fjor i de utilgjengelige stedene i gimbal/ytre transom. Ingen effekt - det grodde blåskjell rur og alt annet som lever i sjøen. Synlig ihvertfall. Selvpolerende. Der jeg kan komme til med pensel og rull bruker jeg Trilux fra International. på boks. Fungerte godt. Jeg fikk tips om at Jotuns Aqualine på spray er den som en marina over grensen til sverige har best erfaring med. Så den prøver jeg i år. Sitér dette innlegget Link to post
tnorderu Svart 31.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2014 Jeg har brukt Jotun Aqualine Optima i 2 år nå og er bra fornøyd med den. Første året pusset jeg ned gammelt bunnstoff/drevspray før jeg la Jotun grunning og Aqualine grå. Det første året var det noe rur på "helligdagene" i kriker og kroker, mens det ble mye bedre andre året når mesteparten av drevet var dekket godt. Jeg fortsetter med samme drevspray i år. Båten ligger i Leangbukta. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.