Torsen67 Startet 31.Mars.2014 Link til dette innlegget Startet 31.Mars.2014 Men drevet svinger så fort styrestaget beveger seg. Styresnekka er en Teleflex. Kabelen går i en 180 graders bue innom snekka. Hvordan strammer man denne kabelen? Må snekka demonteres? Styringen bærer ikke preg av å være tungstyrt. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 1.April.2014 Link til dette innlegget Svart 1.April.2014 tror ikke du kan utføre noe stramming som fjerner denne - tipper det er selve kabelen som må byttes. Kan også være slitasje på kabelaren inni snekka Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
index Svart 1.April.2014 Link til dette innlegget Svart 1.April.2014 Skru av bakdekselet på snekka så ser du fort hvor det slarker. Jeg mistenker at ny snekke og kabel er det som skal til, disse delene slites gjerne ganske likt... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Torsen67 Svart 2.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.April.2014 Ok, da skal jeg skru av bak-dekselet og ta en titt. Ingenting som spretter rundt når jeg åpner der? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 2.April.2014 Link til dette innlegget Svart 2.April.2014 Bare eieren... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Torsen67 Svart 2.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.April.2014 Sitér dette innlegget Link to post
Moyja Svart 2.April.2014 Link til dette innlegget Svart 2.April.2014 Har du servo styring så skal det være slakk pga det er "slakken" i strømpen som styrer ventilen på styresylinderen Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 2.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.April.2014 Tviler på at det er meningen med nærmere 360 graders slakk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.