Einsereier Startet 1.April.2014 Del på Facebook Startet 1.April.2014 Hei. Vurderer å kjøpe lectrotab trimplan til båten min. Noen her som har slike her? Sitér dette innlegget Link to post
3rik Svart 1.April.2014 Del på Facebook Svart 1.April.2014 Ikke erfaring med lectrotab, men byttet fra bennet hydraulisk til lenco el actuatorer i fjor og er veldig fornøyd. Mye raskere trimming og langt mindre kablerier. Lenco sine bråker litt dog, men det har ikke noe å si under fart. Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 1.April.2014 Del på Facebook Svart 1.April.2014 Har hatt dette i tre sesonger nå. Fikk lekkasje i den ene i 2. sesongen. Fikk ny på garanti. Måtte kontakte Sleipner siden min forhandler var gått inn. De håndterte dette bra. Fungerer bra. Har valgt å montere bryterpanel med posisjonsindikering og automatisk retur når motor stoppes. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Einsereier Svart 1.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.April.2014 Er jo ganske fæle priser på bryterene da, den uten indikator varierer fra 350 til 700kr Med indikator blir jo fort 2.5 båtpenger:) Er vel bare å snu pluss og minus for opp og ned? Så ut som det var 3 ledere? Er det en for signal? Blir jo ikke så fæl pris på disse hvis man lager styringen selv. Er vel livstidsgaranti på aktuatorene så den saken er grei:) Sitér dette innlegget Link to post
dante Svart 1.April.2014 Del på Facebook Svart 1.April.2014 Kjøpte nye LecraTab til forrige båten, fungerte fint de tre sesongene jeg hadde den. Den jeg har nå hadde Lenco som konka - satte inn LecraTab og gjenbrukte fester, kabling og brytere - fungerer fint og er fornøyd. Jeg måtte bare bore opp hullene på festebrakettene med 2 mm så jeg fikk presset inn "plast-pinnene". Sitér dette innlegget Link to post
Einsereier Svart 2.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.April.2014 Prisforskjeller på ett sett med 9"x 9" trimplan/actuator fra 3800 til 5500.- Basic kontrollpanel fra 370 og helt opptil 800.- Lønner seg virkelig å lete litt på nett før man kjøper:) Sitér dette innlegget Link to post
Einsereier Svart 2.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.April.2014 Sånn prismessig så er jo smart tabs mye billigere å fritt for kabler å rør. Greier smart tabs å holde båten rett? I dette tilfellet er det snakk om 16 fots båt som går rundt 30 knop. Når jeg kjører alene ligger den mot styrbord skulle gjerne fått rettet den opp:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.